|
Auteur |
Bericht |
Mientje
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 4
|
Geplaatst: di 30 okt 2007 16:35 Onderwerp: voorwaardelijke invrijheidstelling jeugdrecht |
|
|
Hallo! Ik heb een vraagje. Ik moet voor m'n scriptie informatie hebben over de voorwaardelijke invrijheidstelling in het jeugdrecht. Op een of andere manier kan ik niet veel vinden over dit onderwerp, maar dat kan aan mij liggen Ik heb intussen het Besluit tenuitvoerlegging jeugdrecht 1994 gevonden, waarin wat nadere regels over de voorwaardelijke invrijheidstelling staan, maar ik kan er geen enkele toelichting of wat dan ook bij vinden. Weet iemand waar ik wat meer (achtergrond-)informatie over dit onderwerp kan vinden? |
|
|
|
 |
Ilja
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 91
|
Geplaatst: wo 31 okt 2007 19:11 Onderwerp: |
|
|
Loop eens binnen in het Sanders instituut en vraag of zij de parlementaire geschiedenis erover hebben. _________________ Als je denkt dat je alles hebt gehad, is het tijd om iets weg te geven.
Tip: www.omdatikhetzeg.blogspot.com
Niet van mij, wel erg leuk! |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: wo 31 okt 2007 19:13 Onderwerp: |
|
|
Dubbele post, zie ook hier. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|