|
Auteur |
Bericht |
Mrtn
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 98
|
Geplaatst: vr 14 sep 2007 10:08 Onderwerp: Overzicht termijnen in het recht |
|
|
Ik wil een lijst gaan samenstellen met daarin alle termijnen die in het recht gelden (dus bijvoorbeeld verjaringstermijn, termijn instellen hoger beroep, etc.).
Ik ben zelf al een beetje bezig, maar is wellicht handiger/leuker om dit met z'n allen te doen en zo de lijst zo compleet mogelijk te maken. Als hij af is zal ik hem uiteraard voor een ieder beschikbaar maken.
Ik wijs er tenslotte nog dat dit onderwerp in deze rubriek staat, maar dat hij net zo goed betrekking heeft op strafrecht, bestuursrecht, etc.
Groet,
Mrtn |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: vr 14 sep 2007 20:11 Onderwerp: |
|
|
 _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
 |
Eelpeel
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 14 jan 2008 15:04 Onderwerp: Re: Overzicht termijnen in het recht |
|
|
Hallo Mrtn,
Ben je nog geinteresseerd in het maken van een overzicht voor allerlei termijnen? Ik wil wel meewerken.
Grt, Eelpeel |
|
|
|
 |
cia76
Leeftijd: 89 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1831
|
Geplaatst: ma 14 jan 2008 22:10 Onderwerp: |
|
|
Ik ook. |
|
|
|
 |
|