|
Auteur |
Bericht |
Loesah
Leeftijd: 124 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: ma 27 aug 2007 21:51 Onderwerp: Afspraken niet nagekomen |
|
|
Het bedrijf waarbij ik garantie heb op een product dat defect is, en het in deze over gaat heeft een aantal maal verkeerde informatie verstrekt evenals het bedrijf dat bij mij een product op zou komen ophalen.
Daarnaast zijn ze tot 3 keer toe hun afspraken niet nagekomen en heb ik tot 3 keer toe een dag vrij moeten nemen van mijn werk. Plus dadelijk een 4de dag omdat ze dan dus wel zouden moeten komen.
Inmiddels heb ik een klacht in gedient en word er contact met mij opgenomen om tot een oplossing te komen.
Kan ik voor de kosten die ik heb moeten maken een tegemoet koming vragen of is dit volkomen onredelijk om te doen?
alvast bedankt. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 27 aug 2007 22:07 Onderwerp: |
|
|
Zo op het eerste gezicht lijkt het mij dat je zeker recht hebt op een vergoeding. Hoe je het bedrijf zo ver kunt krijgen dit te erkennen is natuurlijk een andere vraag. Maar onredelijk is het zeker niet als jij door toedoen van het bedrijf al 3x voor niets vrij hebt moeten nemen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Loesah
|
Geplaatst: ma 27 aug 2007 22:13 Onderwerp: |
|
|
Volgens bedrijf A kon ik zelf naar bedrijf B bellen om te vragen wat ongeveer de tijd was dat ze langs zouden komen om het op te halen. Echter toen ik bedrijf B belde gaven zij aan dat ik gedurene de gehele werkdag 0900-1800 thuis moest blijven. In later contact met bedrijf A gaven ook zij aan dat ik gedurende die gehele werkdag thuis moest blijven.
Daarnaast heeft bedrijf B tegen bedrijf A gezegd dat ze langs zijn gekomen maar dat ik niet thuis was. Terwijl ik de gehele dag thuis ben geweest samen met nog 1-2 personen.
Vandaag had ik een nieuwe afspraak en bedrijf B gebeld dat ze me wel konden vertellen hoe laat de chauffeur ongeveer in de buurt zou zijn. Dit bedrijf vertelde me dat ze helemaal geen afspraak met me hadden staan.
Er zijn heel wat dingen fout gegaan en morgen moet ik voor de 4de dag de gehele dag thuis zitten. Dit doe ik uiteraard omdat ik wil dat mijn Laptop (waar het hier om gaat) word opgehaald omdat ik nu al een week langer zonder moet doen.
Naast de kosten van het vrij nemen waren de kosten van het bellen 20 cent per minuut. Totaal heb ik zeker 2 tot 3 uur met hun moeten bellen om antwoorden en onduidelijkheden te krijgen.
Heb ik recht op een tegemoetkoming?
of zou dit alleen maar netjes zijn van het bedrijf om te geven?[/i] |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 27 aug 2007 22:25 Onderwerp: |
|
|
Loesah schreef: | Heb ik recht op een tegemoetkoming?
of zou dit alleen maar netjes zijn van het bedrijf om te geven? |
Zie de zorgvuldige formulering van mijn vorige bericht
Maar misschien denken anderen er wel anders over, we zullen zien. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Loesah
|
Geplaatst: ma 27 aug 2007 22:32 Onderwerp: |
|
|
haha ja ik las wat je zei maar ik vroeg het me gewoon af.. want het ene moment word ik er echt super kwaad over en het andere moment heb ik het gevoel dat ik het erbij moet laten zitten. Maar eigelijk is het gewoon niet normaal hoe ze met mij, als klant zijnde, om zijn gegaan |
|
|
|
 |
annemiekewp
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 595
|
Geplaatst: ma 27 aug 2007 22:51 Onderwerp: |
|
|
waarom laat je het niet gewoon bij je werk ophalen? ik zou echt nooit een dag wachten op een chauffeur. |
|
|
|
 |
Loesah
|
Geplaatst: di 28 aug 2007 0:42 Onderwerp: |
|
|
dat is daar helaas niet mogelijk |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 28 aug 2007 0:49 Onderwerp: |
|
|
Buren? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Loesah
|
Geplaatst: di 28 aug 2007 0:58 Onderwerp: |
|
|
die zijn ook niet de hele dag thuis. kan moeilijk van hun verwachten dat ze ervoor thuis blijven. daarnaast vraag ik me af of het bedrijf dat die laptop op komt halen dat doet omdat het toch om een laptop gaat die ze meenemen |
|
|
|
 |
|