|
Auteur |
Bericht |
voyager4
Leeftijd: 64 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 24 aug 2007 12:37 Onderwerp: |
|
|
De kwestie is netjes opgelost, geen sancties dus helemaal naar tevredenheid. Dit door de inzet van mijn tussenpersoon. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 24 aug 2007 13:39 Onderwerp: |
|
|
voyager4 schreef: | De kwestie is netjes opgelost, geen sancties dus helemaal naar tevredenheid. Dit door de inzet van mijn tussenpersoon. |
Dat is mooi!
Een volgende keer is het misschien handig om niet naar jouw tussenpersoon, maar naar de verzekeraar van de aansprakelijke partij te stappen? (Of beter, dat de aansprakelijke partij gewoon zorgt dat de schade wordt vergoed.) _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
voyager4
|
Geplaatst: vr 24 aug 2007 15:23 Onderwerp: |
|
|
Een volgende keer is het misschien handig om niet naar jouw tussenpersoon, maar naar de verzekeraar van de aansprakelijke partij te stappen? (Of beter, dat de aansprakelijke partij gewoon zorgt dat de schade wordt vergoed.)[/quote]
Ik heb dat ook tegen mijn tussenpersoon gezegd maar deze zei dat in dat geval de verzekering van de tegenparijt eerst vraagt of je zelf bent verzekerd, als dat zo is wordt je terug verwezen naar je eigen verzekering. Nu het kromme, ben je zelf niet verzekerd dan neemt de teggenpartij de schade wel in behandeling. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 24 aug 2007 17:41 Onderwerp: |
|
|
In dat geval is het duidelijk dat het claimen van de schade bij de eigen verzekeraar niet tegen je kan worden gebruikt. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Eva
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: za 25 aug 2007 17:53 Onderwerp: |
|
|
Ik blijf het een raar verhaal vinden want als je dit soort schades dus niet telkens door de aansprakelijke verzekeraar laat vergoeden neem je wel het risico dat je premie verhoogd wordt als dit te vaak gebeurt. Het lijkt mij dus logischer dit wel áltijd te melden aan je verzekeraar. Gaan zij desondanks zelf vergoeden en niet verhalen bij de andere partij dan hebben ze in mijn ogen ook bijna geen grond meer om de premie te verhogen. |
|
|
|
 |
voyager4
|
Geplaatst: za 25 aug 2007 23:45 Onderwerp: |
|
|
Eva schreef: | Ik blijf het een raar verhaal vinden want als je dit soort schades dus niet telkens door de aansprakelijke verzekeraar laat vergoeden neem je wel het risico dat je premie verhoogd wordt als dit te vaak gebeurt. Het lijkt mij dus logischer dit wel áltijd te melden aan je verzekeraar. Gaan zij desondanks zelf vergoeden en niet verhalen bij de andere partij dan hebben ze in mijn ogen ook bijna geen grond meer om de premie te verhogen. |
Helemaal mee eens |
|
|
|
 |
annemiekewp
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 595
|
Geplaatst: zo 26 aug 2007 20:27 Onderwerp: |
|
|
edit, fout geplaatst |
|
|
|
 |
|