|
Auteur |
Bericht |
LeChat
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
Geplaatst: di 12 jun 2007 18:40 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor de update en veel succes verder natuurlijk! _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
koala
Leeftijd: 121 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: di 17 jul 2007 19:15 Onderwerp: |
|
|
Goede avond,
Inmiddels heeft te tegenpartij middels wat telefoontjes aan mijn advocaat, een 'gesprek' met mij en doormiddel van het inschakelen van een advocaat gereageerd. In de brief van de advocaat van de tegenpartij staan wat beschuldigingen die volkomen uit de lucht zijn gegrepen en vanuit hun kant niet nader met bewijsmateriaal te onderbouwen zijn.
Het goede nieuws is dat de huurovereenkomst via de advocaat van de tegenpartij per 1 december is opgezegd. Of ik voldoende aan de verlengde opzegging heb valt te betwijfelen.
Mijn huurgenot werd in ieder geval ernstig verstoord en wordt nu meer verstoord dan anders, wat bij mij voor zeer hoog oplopende psychische druk zorgt.
Ik hoop zelf zo snel mogelijk weg te zijn of anders op kosten van de verhuurder tijdelijk ergens anders kan verblijven. Ik zal het e.e.a. nader met mijn advocaat bespreken.
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij een reactie aan de tegenpartij? Ik ben erg tevreden over mijn advocaat, maar zoals altijd kunnen voorkennis en wat aandachtspuntjes nuttig zijn.
Koala |
|
|
|
 |
koala
Leeftijd: 121 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: wo 22 aug 2007 2:36 Onderwerp: |
|
|
Goede nacht,
Ik wil bij deze de laatste stand van zaken doorgeven.
Ik heb inmiddels andere woonruimte gevonden dus ik kan rustig vertrekken. Ik ga het voorstel aan de verhuurder doen om de resterende tijd dat ik in mijn huidige woning verblijf bij wijze van compensatie geen huur te berekenen. Ik hoop dat het gaat lukken, want dat scheelt dubbele woonlasten.
Eind goed al goed zullen we maar zeggen, al blijf ik wel benieuwd naar hoe deze kwestie voor de rechter was uitgepakt.
Koala |
|
|
|
 |
annemiekewp
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 595
|
Geplaatst: wo 22 aug 2007 8:51 Onderwerp: |
|
|
Mooi, bedankt voor het ons op de hoogte houden! |
|
|
|
 |
|