Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
Auteur |
Bericht |
Mara
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 05 aug 2007 22:04 Onderwerp: |
|
|
LeChat schreef: | Sleepy schreef: | Ook kan zijn er nog weinig kansen voor nihilstelling hoor (al is er inderdaad een uitspraak van een vader die dat voor elkaar kreeg geloof ik) | Klopt, het is iig 1 keer gebeurd. |
Dan kunnen jullie er nu een nummer 2 aan toevoegen. Mijn vriend heeft afgelopen dinsdag bij de rechtbank te horen gekregen dat de KA voor hem op nihil is gesteld. Mede door het feit dat hij nu minder inkomen heeft en door dat hij de huwelijkse schuld op zich heeft genomen (om en nabij de € 30.000,-) en zijn ex in de bijstand zit, dus in feite niets aan dat geld heeft. De KA wordt namelijk op haar uitkering in gehouden. |
|
|
|
 |
sunnie
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 07 aug 2007 13:54 Onderwerp: Re: afstand doen van je kinderen |
|
|
wimuithoorn schreef: | Zoals je weet is het biologisch niet mogelijk om afstand te doen van je kinderen, ook al is de wens daartoe bij sommigen soms aanwezig.
De juridische en politieke cultuur heeft desalniettemin een schijnwereld geschapen door dit wel mogelijk te maken.
Zoals het ook mogelijk blijkt te zijn dat moeder met vooringenomen doorgeschoten geëmancipeerde "kinderbeschermers" het voor elkaar krijgen om de kids waar je zielsveel om geeft van je te vervreemden en zodanig weten te indoctrineren (een vorm van psychologische mishandeling) dat ze zonder jouw toestenmming een andere achternaam gaan krijgen (in mijn geval).
Het lukt ze ook zonder meer om bijstandsfraude te plegen (immers ik wilde wèl betalen en ondersteunen en helpen), welke vervolgens ook nog na jaren opgespaard te zijn door de Gemeente, in één klap op je verhaald kunnen worden.
Conclusie van mij is inmiddels dat het voor mij als uitvinder, innovator, mentor, ondernemer en fatsoenlijk en rechtvaardig mens, volstrekt zinloos is om aan een toekomstige verbetering voor mij en mijn kinderen te werken.
Maak een keuze is mijn advies:
1. Of je enceneert een ongeval van je ex en voed kunidig je kinderen zelf op, rekening houdend met hun belangen (het beste voor jou wanneer je het goed doet en het niet uitkomt),
2. Of je probeert via een mediator met je ex goede werkbare praktische afspraken te maken (het beste voor iedereen wanneer er van alle kanten goede wil is),
3. Of je geeft je kinderen voor een deel op, en probeert via een, waarschijnlijk heilloze, juridische weg de rechten tussen jou en je kinderen te laten vaststellen door, mogelijk onzorgvuldige, kinderrechters (het beste voor de portemonnee van de advocatuur en "het systeem").
Bij deze laatste mogelijkheid moet je je bedenken dat je deze route alleen kunt volgen wanneer je of er veel geld voor hebt, of helemaal geen geld hebt (gefinancierde rechtshulp), en je eigenlijk alles nog zelf moet doen en bewijzen ook.
In "Neder"-land houden de instanties zich nu eenmaal niet aan het in het EVRM en EVRK gestelde, en is emancipatie van de vrouw belangrijker dan het waarderen van de rechten van ALLE partijen, met voorop de rechten en belangen van kinderen op lange termijn.
Succes met je keuze. |
|
|
|
|
 |
sunnie
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 07 aug 2007 14:05 Onderwerp: afstand doen van je kinderen en kinderalimentatie? |
|
|
Hier wil ik dan reageren, als alleenstaande vrouw...
Mijn ex heeft het toch voor elkaar gekregen, om geen KA te betalen, hij kijkt niet meer naar zijn kinderen om, ook zijn twee kinderen uit zijn eerste huwelijk niet. heeft in ons huwelijk heel veel schulden gemaakt, en laat mij hier ook nog eens mee zitten!!
Als eerste, is dit nu een vader dat een kind zich kan wensen?? NEE.
Als tweede, mss beter dat zo'n vader toch afstand van zijn kind doet? JA
En dan hoeft niemand mij te vertellen op deze site, dat er ALLEEN maar naar de vrouw word gekeken, want dat is DUS ECHT NIET ZO!!!!
Het enige wat in dit land telt, is als je asociaal bent en een grote bek heb.....dan krijg je meer voor elkaar, dan dat je alles in het goede wilt laten lopen.
Maar het aller ergste vind ik nog dat instanties, die dan nog geld van HEM tegoed hebben, het bij mij herhalen en ik bijna 3 weken lang zonder geld heb moeten leven......en hetgeen wat ik nog had....20 euro, daar maar voor heb moeten zorgen, dat mijn kleine meid, iedere dag haar eten had.
En dit is echt waar, dit kan in nederland echt gebeuren hoor!!!
Omdat hij niet reageert op schuldeisers, komen ze het bij mij herhalen....en bevriezen ze mijn bankrekening.......het is triest voor woorden maar het is echt waar.
Dus mannen, niet iedere vrouw is slecht, het kan je ook andersom treffen!!
 |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 2 van 2 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|