|
Auteur |
Bericht |
abraxes
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: vr 27 jul 2007 21:52 Onderwerp: |
|
|
Dat is wel een goed idee. Ook raadplegen van shopreviews op tweakers kan ik aanbevelen. Ikzelf heb er pas een aangeschaft bij een gewone winkel. Na een week verscheen er een felle lichtgroene opvallende hardnekkige streep vol verticaal in het midden van mijn mooie nieuwe samsung scherm. Ik naar de winkel en kreeg na 1 week een 'swap'. Blijkt dat een swap een tweedehands scherm is met een vette kras in het beeld. Voor ruil van een nieuw product nogal een brutale zet. Dit terwijl er ook nog eens een regeling is dat een binnen 30 dagen optredend gebrek vervanging zou moeten opleveren. Dan mogen er echter geen sporen van gebruik aanwezig zijn en op mijn scherm zaten volgen hun een paar stofjes waar ze een aantekening van hebben gemaakt en welke is ondertekend door de verkoper van de winkel waar ik het scherm heb gekocht en door het mannetje van de afhaalservice. Ik heb een beroep gedaan op de gunstige Dead On Arrival regeling maar volgens mij heeft dit voorval de potentie om aardig problematisch te worden. Ik vraag me af of -bij de fictie van een rechtszaak- de rechter de aantekening als bewijs zal accepteren of dat deze zich afvraagt wat al die handen op dezelfde buik doen. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: vr 27 jul 2007 23:35 Onderwerp: |
|
|
Bewijs jij eerst maar eens even dat die felle groene streep niet door je eigen schrijfsels is ontstaan  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
abraxes
|
Geplaatst: zo 29 jul 2007 13:10 Onderwerp: |
|
|
 |
|
|
|
 |
Robbb
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 14
|
Geplaatst: di 31 jul 2007 17:34 Onderwerp: |
|
|
Wat is het merk eigenlijk? Naast de verkoper kun je bij non-conformiteit toch ook bij de fabrikant langs? Bel anders de hoofdvestiging ervan in NL.
Overigens: Ik kocht mijn toshiba laptop bij dynabyte. Stond in de showroom en was laatste model, dus kreg m daar uit de kast mee. (uiteraard met korting, maar dat moet je altijd afdingen, dit terzake)
Thuis bleek er 1 sub pixel dood te zijn.
In t garantie boekje van toshiba stond hoeveel dode (sub)pixels er toegestaan zijn.
Toch meteen terug naar de winkel gegaan, want die toegestane hoeveelheid lijkt me niet bij aanschaf! dat is absurd idd tegenwoordig! en zeker bij een goed merk.
Dynabyte zag de dode sub-pixel en werd meteen rond gebeld waar er nog een laptop op voorraad was. dus wel goede service daar moet ik zeggen... |
|
|
|
 |
abraxes
|
Geplaatst: do 02 aug 2007 16:22 Onderwerp: |
|
|
Robbb schreef: | Wat is het merk eigenlijk? Naast de verkoper kun je bij non-conformiteit toch ook bij de fabrikant langs? Bel anders de hoofdvestiging ervan in NL.
Overigens: Ik kocht mijn toshiba laptop bij dynabyte. Stond in de showroom en was laatste model, dus kreg m daar uit de kast mee. (uiteraard met korting, maar dat moet je altijd afdingen, dit terzake)
Thuis bleek er 1 sub pixel dood te zijn.
In t garantie boekje van toshiba stond hoeveel dode (sub)pixels er toegestaan zijn.
Toch meteen terug naar de winkel gegaan, want die toegestane hoeveelheid lijkt me niet bij aanschaf! dat is absurd idd tegenwoordig! en zeker bij een goed merk.
Dynabyte zag de dode sub-pixel en werd meteen rond gebeld waar er nog een laptop op voorraad was. dus wel goede service daar moet ik zeggen... |
Dat heb je mooi kunnen regelen. De monitor die ik heb is een samsung 226BW. Het schijnt toch nog goed te komen, gelukkig maar. |
|
|
|
 |
|