|
Auteur |
Bericht |
wesley
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvA Studieomgeving (MA): HR Berichten: 7
|
Geplaatst: zo 17 jun 2007 22:14 Onderwerp: Einde salaris uitdienst hoe zit dat...? |
|
|
Wie kan mij helpen...?
Mijn vraag is het bedrijf waar ik werk krijgt ik loon. Want 28 september 2007 is het mijn laatste werk dag.
Per 1 oktober loopt mijn contract af en ik ga naar school.
De werkgever moet toch de rest en de restant wat ik heb opgebouwd als vakantie geld mij toch uit betalen en Ik krijgt ook aan het einde van het jaar een einde uitjaarsuitkering dat staat onder aan van loon strookje wat ik tot nu heb opgebouwd. Als ik uit dienst bent krijgt ik dat ook uit betaald?? Op welke datum denken jullie dat ik wordt uitbetaalt van mijn laatste salaris..?
Graag antwoord bedankt.
Wesley  |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: zo 17 jun 2007 22:28 Onderwerp: |
|
|
Je laatste maandsalaris zal, als gebruikelijk, zo tegen het einde van de maand september worden uitbetaald.
Het tot en met september opgebouwde vakantiegeld zal vermoedelijk in de loop van de maand oktober worden uitgekeerd (of anders al in september).
De eindejaaruitkering zal vermoedelijk tegen het einde van het jaar worden uitgekeerd (of anders al in september). Daar heb je natuurlijk recht op. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
M
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: ma 18 jun 2007 7:20 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad, laatste maandsalaris krijg je als vanouds, vakantiegeld en afrekening eventuele vakantiedagen meestal een dag later.
En voor wat betreft de eindejaarsuitkering weet ik het niet goed. Kijk nog even je personeelsvoorwaarden /cao er op na om te kijken of ze die bij uitdiensttreding voor het einde van het jaar ook uit zullen keren. |
|
|
|
 |
MarijnP
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 321
|
Geplaatst: ma 18 jun 2007 12:51 Onderwerp: |
|
|
Kan je de vraag wanneer je je salaris/vergoedingen krijgt niet beter aan je werkgever stellen? |
|
|
|
 |
|