|
Auteur |
Bericht |
rocketgun
|
Geplaatst: do 26 apr 2007 17:42 Onderwerp: Onderwerp scriptie verbintenissenrecht of kooprecht? |
|
|
ik ben op zoek naar een bachelorscriptie ondwerp voor mijn afstudeerwerk burgerlijk recht aan de UU, het moet een onderwerp zijn binnen verbintenissenrecht of kooprecht...
ik heb totaal geen ervaring met het zoeken naar een eigen onderwerp, dat heb ik namelijk nog nooit gedaan...en nu zit ik dus al gelijk vast!
kan iemand mij helpen? met of een goeie tip? waar moet ik zoeken?
alvast bedankt!
Moderatie: titel. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 26 apr 2007 18:27 Onderwerp: |
|
|
Eerst in je eigen brein. Wat vind je zelf interessant?
Mocht dat niets opleveren of wil je dat verfijnen: in de bib. Blader door wat tijdschriften en kijk of je daar inspiratie kunt vinden. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: do 26 apr 2007 18:50 Onderwerp: |
|
|
Als je naar de bieb gaat en de tijdschriften op dit onderwerp van de laatste 6 maanden leest, moet je genoeg onderwerpen tegen kunnen komen ? |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 26 apr 2007 19:01 Onderwerp: |
|
|
En even in parlando kijken of er wetsvoorstellen liggenwaar je wat mee kunt. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|