Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
tentamens op i...
Volkshuisevest...
Best Name Badg...
incasso proced...
Uwv, zw en bet...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu di 26 aug 2025 8:17
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

breezerprostitutie
Moderator: Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
tikSimone

tikSimone

Leeftijd: 59
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR

BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2007 18:12    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Nu ja, zo'n groot leeftijdsverschil is dat laatste niet, hoor.
Tom84

Tom84

Leeftijd: 41
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): HInh

BerichtGeplaatst: do 12 apr 2007 7:33    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

tikSimone schreef:
Nu ja, zo'n groot leeftijdsverschil is dat laatste niet, hoor.

klopt.. maar dat verschilt wel per vrouw.. sommige zijn vroeg volwassen, de andere zijn pas net klaar met barbies..

je heb ze natuurlijk ook van 15-21 enzo.. dat is natuurlijk al een stuk minder..
Bekijk profiel Stuur privé bericht
cia76

cia76

Leeftijd: 89
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UvA
Studieomgeving (MA): UvA

BerichtGeplaatst: za 14 apr 2007 8:43    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Michaelm schreef:
Tom84 schreef:
en zijn soapies en TMF/MTV er verantwoordelijk voor of schieten ouders gruwelijk tekort?

Volgens mij zijn het de tekort schietende ouders die TMF/MTV als de schuldige aanwijzen.
Net zoals het de tekort schietende ouders zijn die het geweld wat hun zoontje gebruikt graag toeschrijven aan gewelddadige computer spelletjes.

Ok, misschien gebruikt dat jochie wel voorbeelden uit spelletjes maar het is zeker niet de oorzaak. De oorzaak ligt meestal een stuk dieper.

Maar als je TMF/MTV wel wilt beschuldigen maar soaps niet dan wordt er mijns inziens duidelijk met meerdere maten gemeten.

En de reality shows moeten ook niet vergeten worden want die hebben volgens mij ook een slechte invloed op onze jeugd aangezien men de deelnemers aan zo'n show al snel als role model zou kunnen gaan beschouwen. En al zeker bij tekort schietende ouders.

Er lijkt wat te missen aan consistentie in jouw zienswijze. Wat is het nu? Soaps? De "natuurlijke" traditite dat kinderen zelf met sex bezig zijn op die leeftijd en er daarom veel sneller voor open staan? Gebrekkige opvoeding waarbij het dan zo is dat juist niet zenders als TMF kunnen worden aangewezen als de schuldige? Realityprogramma's waarbij dan toch weer verwezen wordt naar tv-beelden (media)......

Ik was benieuwd of je eerst had nagedacht over je standpunt of dat je al schrijvende tot nieuwe inzichten bent gekomen.....
Michaelm

Michaelm

Leeftijd: 54
Sterrenbeeld: Maagd

BerichtGeplaatst: za 14 apr 2007 14:36    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

cia76 schreef:
Er lijkt wat te missen aan consistentie in jouw zienswijze. Wat is het nu? Soaps?

Ja, onder andere.

cia76 schreef:
De "natuurlijke" traditite dat kinderen zelf met sex bezig zijn op die leeftijd en er daarom veel sneller voor open staan?

Waar heb ik dit gezegd ?!?
Ik heb gezegd dat het een favoriet gespreksonderwerp onder de jeugd is.
Dat is heel wat anders dan hoe jij het stelt.

cia76 schreef:
Gebrekkige opvoeding waarbij het dan zo is dat juist niet zenders als TMF kunnen worden aangewezen als de schuldige?

Dus van een paar schaarsgeklede dames die wat aan het dansen zijn in een videoclip gaan jongeren automatisch vrouwen als lustobject zien volgens jou ?

cia76 schreef:
Realityprogramma's waarbij dan toch weer verwezen wordt naar tv-beelden (media)......

Heb je er al eens een paar minuren van gezien van dat reality gedoe ?
Dat is vele malen meer verwerpelijker dan welke vrouw in hoe weinig kleren dan ook.

Quote:
Ik was benieuwd of je eerst had nagedacht over je standpunt of dat je al schrijvende tot nieuwe inzichten bent gekomen.....

Ja ik heb wel degelijk nagedacht en ik kan me heel goed voorstellen dat iemand vele malen meer beïnvloed wordt door het hele vertekende beeld wat soaps en realityshows verspreiden dan naar 3 minuten schaarsgeklede dansende dames kijken.

Daarbij kan ik me nog beter voorstellen dat vele mensen in Amerika zich totaal gek laten maken door al die evangelische rotzooi die daar op tv is en waar men het geld letterlijk bij de mensen uit de zakken klopt.
Vergeleken met dat zijn soaps en realityshows toch weer de liefste kindertjes uit de klas.

Tom84

Leeftijd: 41
Sterrenbeeld: Kreeft
Studieomgeving (BA): HInh

BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2007 8:14    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

http://frontpage.fok.nl/nieuws/75592

Quote:

'Onderwijs in seksuele onthouding werkt niet'
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: zondag 15 april 2007 @ 09:28
Kinderen die seksuele onthouding voor het huwelijk kregen onderwezen, hebben in hun tienerjaren net zo vroeg seks als leerlingen die dat soort onderwijs niet genoten.

Dat blijkt uit een groot onderzoek in vier Amerikaanse staten. Washington heeft de afgelopen jaren jaarlijks 87,5 miljoen dollar uitgetrokken voor onderwijsprogramma's waarin seksuele onthouding wordt aangeprezen.

Het onderzoek onder 2000 tieners in Florida, Wisconsin, Mississippi en Virginia is uitgevoerd in opdracht van het Amerikaanse Congres, maar de bevindingen zijn dit weekeinde naar buiten gebracht door lobbygroeperingen en een Democratisch lid van het Huis van Afgevaardigden.

De leeftijd waarop de tieners voor het eerst seksueel contact hadden was gelijk voor zowel de groep die op eerdere leeftijd informatie over onthouding tot het huwelijk had gekregen als voor kinderen die daar niks van hadden meegekregen. Beide groepen hadden voor het eerst seks toen ze gemiddeld 14,9 jaar oud waren.

Ook het gebruik van voorbehoedsmiddelen is in beide groepen gelijk. Ruim een kwart zei seks te hebben gehad en altijd een condoom te hebben gebruikt. 17 procent zou dat slechts af en toe hebben gedaan en vier procent deed het altijd zonder condoom. De gemiddelde leeftijd van de tieners die aan het onderzoek meededen was 16,5 jaar. Van hen zei 25 procent seks te hebben gehad met drie of meer partners.

blijkbaar is de jeugd wat aan het veranderen en is het blijkbaar wat "normaler" geworden.

toch blijf ik het nog steeds apart vinden. er is eigenlijk geen pijl op te trekken en echt duidelijk onderzoek is er nooit geweest. zou dit een reden hebben..? is de uitslag misschien niet wenselijk?
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds