hbo-rechten moet afgeschaft worden ?????
| |||||||||||||||||||||||||||||||
|
Aha... dus de volgende zaken zijn voor jou onduidelijk?
Inderdaad, ik kan begrijpen dat een telefoonnummer of een e-mailadres dat je direct verbindt met de informatiebalie uitermate gecompliceerd kan zijn. Misschien is het beter als ze daarvoor een aparte studie inlasten. Wat weet trouwens zo een gek wijf van de informatiebalie nou, toch? Maar jij loopt waarschijnlijk een bibliotheek binnen en begint tegen de boeken te praten? |
![]() Je geblaat komt erop neer dat je de regels van het debat meent te kunnen omdraaien, het roepen van de naam van een instelling zou voldoende te kwalificeren zijn als "bron" en onderbouwing, terwijl dat natuurlijk geenszins het geval is. Me dunkt dat enige objectiviteit en realiteitsgevoel wel heel erg ver te zoeken is bij jou, maar alas.. Stop evenwel met je misrepresentatie en stroman dat ik je eenvoudig weg niet zou geloven zonder gegronde redenen. Die redenen zijn er wel degelijk, en in al je geblaat over het afgelopen uur ben je net een hofnar om die gronden heen gefietst. Het is trouwens bijzonder dat je meent dat Hogescholen op zaterdag open zijn. ![]() |
Dat noemen ze efficiënt werken. Als jij constant dezelfde onnozele opmerkingen maakt en tegelijkertijd zeer simpele concepten terzijde schuift dan is het alleen maar logisch dat ik mijn antwoorden herhaal. Ergo:
|
![]()
![]() Hou oud was je ook alweer? |
mag je aanraden je bronvermelding niet op die manier te doen, daar zet de docent een dikke streep door. Laughing
Dank je wel voor het advies, maar tot zover is nog geen enkele bronvermelding doorgestreept. Maar laten we eerlijk zijn, wat is het nut van een bronvermelding als mensen het toch niet lezen?
Nu niet teveel zwatelen Sovereign. Nogmaals, jouw meningen zijn geen feit! Dit moet echt een hel zijn voor jou. Je beschouwt je eigen meningen als feiten, een bron langslopen is teveel gevraagd en je kunt niet eens met een gevat antwoord komen. |
Lezers: genieten jullie er nog van? Want dit wordt wel enorm saai nu. De rek is eruit. ![]() |
|
mensen, meningen... wat denken jullie hiervan ?? wie kraamt onzin uit, white of sovereign |
En je noemt mij een LP plaat? Dezelfde standaard opmerkingen, dus dezelfde standaard antwoorden. Nou daar gaan we weer:
|
Is dat zo? Want hoe hard je het ook aan proberen bent, je hebt nog geen enkele gevatte antwoord gegeven. Het wil je maar niet lukken? ![]() Ach, als je er maar lol bij hebt. |
Aldus de tekst van de email die ik zojuist heb verzonden. Al dat gekibbel schiet niet op en ik hou er wel van gedegen brononderzoek te doen. Enne ... ik mag toch wel als onafhankelijke derde gelden? Zal jullie op de hoogte houden van de reactie die ik ontvang. ![]() |
![]() |
Sovereign, je kunt nog 100 keer "quod erat demonstrandum" aanvoeren, maar je positie wordt er echt niet beter van. ![]() Oh en, blijkbaar was er toch iemand die wel snapte hoe hij contact kon opnemen met de JHS. Gek hè!? Bijna een wonder zelfs! Laatst aangepast door MrWhite op za 09 jul 2005 19:28, in totaal 1 keer bewerkt |
O, eigenlijk zou ik dan ook nog even een mailtje naar de UvT moeten sturen he? ![]() Mannen, kunnen jullie terug naar het eigenlijke topic alstublieft? |
|
Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd
Tijden zijn in GMT + 2 uur |
|