Verwijdering vingerafdrukken uit GBA
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Rechtshulp

#16:  Auteur: ouwe sloeber BerichtGeplaatst: do 14 jan 2010 15:17
    —
Quote:
Het komt mij over dat je voor de overheid dit forum afstruint om de door de overheid van belang geachte consensus uit te dragen.

Eigenlijk kun je dit alleen maar beweren als Duin alle berichten van Bona Fides zou analyseren en tellen hoe vaak hij de voor de overheid van belang geachte consensus daadwerkelijk uitdraagt. Als dat dan significant (wat is significant, laten we zeggen meer dan 75%) meer is dan de door de overheid niet van belang geachte consensus, dan zou je een punt hebben. Ik heb het zelf niet bijgehouden, maar die indruk had ik niet. Het lijkt me overigens best veel werk........

Maar dan nog...Zou dat erg zijn? Het is een vrij toegankelijk medium. Er zijn bedrijven zat die internet afstruinen om in te springen op reacties van klanten. Zelfs op dit forum heb ik het al gezien.

#17:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2010 2:01
    —
Duin = Aservire = @Paul = misschien nog een paar anderen = een bekende rechtenforumquerelant annex internetconspiracyaanhanger.

Niet serieus te nemen.

#18:  Auteur: HenkR BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2010 4:13
    —
bona fides schreef:
Duin = Aservire = @Paul = misschien nog een paar anderen = een bekende rechtenforumquerelant annex internetconspiracyaanhanger.

Niet serieus te nemen.

Niet = nooit?

Het ging zo lekker met de lovende kritieken op je persoon maar hier zeg je iets wat een ander had moeten zeggen.

#19:  Auteur: Duin BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2010 13:19
    —
jacq schreef:
Duin schreef:

Het komt mij over dat je voor de overheid dit forum afstruint om de door de overheid van belang geachte consensus uit te dragen.

He, but that's me Smile

Rare opmerking, George Orwell fan?

groet,
jacq

Neen, vrijheid van meningsuiting fan Smile

Rechtenforum.nl -> Rechtshulp

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Pagina 2 van 2

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl