Verkiezingen VS
| ||||||||||||||||||||||||
|
Franklin Delano Roosevelt was enige president die twee-termijnen regel doorbroken heeft! Werd 3 keer herkozen! Maar dat zullen we met bush vast niet gaan beleven ![]() |
Flash en de rest, bedankt voor het juist interpreteren van mijn stukje, kon zelf niet meteen reageren..
Dat bedoelde ik inderdaad ja, zoals ik al zei, met Bush heb je een hele rare en het zou me niks verbazen als we nog een tijdje met die familie opgescheept zitten... ![]() |
De volgende keer gaan we met z'n allen voor Hillary Clinton! ![]() |
Of Will Smith. ![]() |
Of Homer Simpson! ![]() |
ANYTHING BUT BUSH!!!!
![]() |
![]() Overigens heeft Bush ongeveer 51% van de stemmen gekregen. Hij heeft dus een echte Ajax-overwinning geboekt en zal dus nog heel wat goeds moeten doen wil de volgende president wederom een republikein zijn en eventueel familie van Bush. Maar inderdaad, het blijft Amerika dus alles is mogelijk. |
Maak het maar weer belachelijk. Ik heb begrepen dan Hillary Clinton echt als serieuze kandidaat getipt wordt. |
Nou Will Smith ook hoor!!! De eerste zwarte president. |
Ik denk dan dat Arni (Nee...niet die uit GTST) meer kans maakt. |
Die mag niet omdat hij geen Amerikaan is. |
Nog niet nee, maar ook daarvoor zou de wet aangepast kunnen worden.
Populariteit is een machtig middel.... |
Hij kan ook gewoon Amerikaan worden. Dat is wat minder omslachtig. Hij heeft al werk ![]() |
Computerfouten waardoor Bush meer stemmen heeft gehad??Was gister in het nieuws...the horror. |
Tot zover de kunstmatige intelligentie! ![]() |
Rechtenforum.nl -> Actualiteiten
Tijden zijn in GMT + 2 uur |
|