#16:  Auteur: SovereignBerichtGeplaatst: wo 03 nov 2004 18:48
    —
Verkiezingen VS
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Actualiteiten

De volgende president is......
Bush
43%
 43%  [ 7 ]
Kerry
56%
 56%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 16

Een 2e termijn voor Bush, shit. Shocked

#17:  Auteur: Farah BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2004 20:27
    —
Bush herkozen... Rolling Eyes echt shit!!
Wat vinden jullie ervan??!!

#18:  Auteur: Martijn BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2004 21:14
    —
Als ik de berichtgeving goed heb begrepen heeft Kerry de handdoek in de ring gegooid en zal Bush over ongeveer een uurtje een speech houden als overwinnaar.

Zelf had ik graag Kerry in het witte huis gezien in plaats van Bush maarja ...

#19: presidentsverkiezingen VS Auteur: Martine BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2004 22:04
    —
Ik ben diep bedroefd; hoe is het mogelijk... Shocked
Brick wall

#20:  Auteur: Duch BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2004 22:47
    —
En hij heeft $##%^$##&*()()_ ook nog de popular vote ruim gewonnen! Stelletje ^%$&*^-Amerikanen.

It makes me sad. Crying or Very sad

Four more years
of death, pain and tears.
Of horror with care,
Oh, morons beware!

#21:  Auteur: Duch BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2004 23:35
    —

#22:  Auteur: Flash BerichtGeplaatst: do 04 nov 2004 10:44
    —
Absurd inderdaad.....Nou moeten we weer vier jaar wachten. Laten we hopen dat hij zich deze vier jaar een beetje op de oppervlakte houdt, maar die kans is niet erg groot........

#23:  Auteur: Eva BerichtGeplaatst: do 04 nov 2004 11:04
    —
Zoiets kan alleen in Amerika gebeuren, dat zo iemand opnieuw gekozen wordt, absurd hoor. Wel logisch, als je bedenkt dat het hele land geregeerd wordt door angst.

#24:  Auteur: Juul BerichtGeplaatst: do 04 nov 2004 11:05
    —
laten we hopen dat hij dingen heeft beloofd die hij niet waar kan maken, maar 1 ding is wel zeker: na deze 4 jaar zijn we zeker van hem af!

#25:  Auteur: Eva BerichtGeplaatst: do 04 nov 2004 11:09
    —
weet je dat zeker? We hebben het hier wel over Amerika hoor! Laughing

#26:  Auteur: Okidoki BerichtGeplaatst: do 04 nov 2004 15:30
    —
Juul schreef:
maar 1 ding is wel zeker: na deze 4 jaar zijn we zeker van hem af!

Eva schreef:
weet je dat zeker? We hebben het hier wel over Amerika hoor! Laughing

Heel zeker! Een president in de USA kan maximaal één keer herkozen worden en dus maar maximaal 8 jaar president zijn. Na deze 4 jaar zijn we echt van hem af (als president zijnde dan). Het is nu dus duimen voor een impeachment-procedure, dat is de enige hoop voor de wereld Laughing Hopelijk is in ieder geval over 4 jaar de tijd voor de Democraten weer aangebroken!

#27:  Auteur: Flash BerichtGeplaatst: do 04 nov 2004 15:36
    —
Wat Eva denk ik, met enigszins sarcastische ondertoon bedoelt Cool , is dat die amerikanen nog in staat zijn om de wet aan te passen voor Bush waardoor hij langer zou kunnen blijven zitten! Crying or Very sad

#28:  Auteur: ergo sum BerichtGeplaatst: do 04 nov 2004 15:41
    —
Flash schreef:
Wat Eva denk ik, met enigszins sarcastische ondertoon bedoelt Cool , is dat die amerikanen nog in staat zijn om de wet aan te passen voor Bush waardoor hij langer zou kunnen blijven zitten! Crying or Very sad

Inderdaad, die Amerikanen deinzen nergens voor terug. Even simpel de wet aanpassen werkt altijd. Misschien maakt Bush er wel een constructie van dat het presidentschap door erfopvolging bepaald wordt!

#29:  Auteur: MiriamvL BerichtGeplaatst: do 04 nov 2004 15:53
    —
Shocked

#30:  Auteur: mr. crowley BerichtGeplaatst: do 04 nov 2004 16:02
    —
Zonder dollen: het is de bedoeling, althans van de Bush-clan, dat na deze termijn of over 8 jaar broeder Jeb (gouverneur van Florida) een gooi naar het hoogste ambt gaat doen. Misschien zit de wereld nogwel twaalf jaar aan de familie Bush vast

Rechtenforum.nl -> Actualiteiten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  Laat alle berichten zien
Pagina 2 van 4

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl