Verkiezingen VS
| ||||||||||||||||||||||||
|
Een 2e termijn voor Bush, shit. ![]() |
Bush herkozen... ![]() Wat vinden jullie ervan??!! |
Als ik de berichtgeving goed heb begrepen heeft Kerry de handdoek in de ring gegooid en zal Bush over ongeveer een uurtje een speech houden als overwinnaar.
Zelf had ik graag Kerry in het witte huis gezien in plaats van Bush maarja ... |
Ik ben diep bedroefd; hoe is het mogelijk... ![]() ![]() |
En hij heeft $##%^$##&*()()_ ook nog de popular vote ruim gewonnen! Stelletje ^%$&*^-Amerikanen.
It makes me sad. ![]() Four more years of death, pain and tears. Of horror with care, Oh, morons beware! |
![]() |
Absurd inderdaad.....Nou moeten we weer vier jaar wachten. Laten we hopen dat hij zich deze vier jaar een beetje op de oppervlakte houdt, maar die kans is niet erg groot........ |
Zoiets kan alleen in Amerika gebeuren, dat zo iemand opnieuw gekozen wordt, absurd hoor. Wel logisch, als je bedenkt dat het hele land geregeerd wordt door angst. |
laten we hopen dat hij dingen heeft beloofd die hij niet waar kan maken, maar 1 ding is wel zeker: na deze 4 jaar zijn we zeker van hem af! |
weet je dat zeker? We hebben het hier wel over Amerika hoor! ![]() |
Heel zeker! Een president in de USA kan maximaal één keer herkozen worden en dus maar maximaal 8 jaar president zijn. Na deze 4 jaar zijn we echt van hem af (als president zijnde dan). Het is nu dus duimen voor een impeachment-procedure, dat is de enige hoop voor de wereld ![]() |
Wat Eva denk ik, met enigszins sarcastische ondertoon bedoelt ![]() ![]() |
Inderdaad, die Amerikanen deinzen nergens voor terug. Even simpel de wet aanpassen werkt altijd. Misschien maakt Bush er wel een constructie van dat het presidentschap door erfopvolging bepaald wordt! |
![]() |
Zonder dollen: het is de bedoeling, althans van de Bush-clan, dat na deze termijn of over 8 jaar broeder Jeb (gouverneur van Florida) een gooi naar het hoogste ambt gaat doen. Misschien zit de wereld nogwel twaalf jaar aan de familie Bush vast |
Rechtenforum.nl -> Actualiteiten
Tijden zijn in GMT + 2 uur |
|