|
Auteur |
Bericht |
hendrik populier
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 11 feb 2014 21:46 Onderwerp: werkgever vraagt ontslag in te dienen tijdens ziekte |
|
|
Hallo.
Ik zit met een probleem.
Ik ben nog jong (27jaar) maar werk al bijna 6 jaar voor de zelfde werkgever in de bouwbranche.
4jaar jaar lang heb ik zeer veel gewerkt en nooit geklaagd.
Tot dat ik merkte dat ik in de rust thuis soms bijna flauwviel.
naar de huisarts gegaan en daar bleek mn hartslag veel te hoog te zijn.. 120x p/m in de rust.
ik moest maar een poosje rustig aan doen was het advies.
2weken thuis gezeten en 2 weken halve dagen gewerkt en vervolgens de overuren weer in.
dit ging weer goed totdat ik na 2 maanden weer klachten kreeg (burnout)
om een heel lang verhaal van anderhalf jaar kort te maken.
Ik loop nog steeds met veel lichamelijke en geestelijke klachten.
Ik loop bij een psycholoog en een ademhalingstherapeute.
teven bezoek ik om de 4weken een bedrijfsarts.
ik sta voor 50% ziek op papier ziek gemeld al bijna 5maanden, maar werk wel volledig.
Na weer vier weken thuis gezeten te hebben in januarie wegens alle klachten wou ik het werk weer rustig aan opbouwen in overleg met de bedrijfsarts maar nu heeft de werkgever mij gevraagt om ontslag te nemen omdat het vertrouwen in mijn herstel verdwenen is.
dit zit mij zo enorm dwars dat ik elke dag nu er tegen op zie om weer heen te gaan. Ik trek het gewoonweg niet meer. Dit kan er in mijn labiele toestand niet meer bij zeg maar. Ook al zou ik weer volledig herstellen, de verstandshouding met de werkgever is nu enorm verstoord.
heeft er iemand advies voor mij?
Dank |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: di 11 feb 2014 22:21 Onderwerp: |
|
|
Ja, geen ontslag nemen.
Dan vergooi je al je rechten. |
|
|
|
 |
|