|
Auteur |
Bericht |
kieppie
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 18 feb 2013 20:08 Onderwerp: Brief Belgische associatie anti-namaak |
|
|
Hallo,
Zelf heb ik al gegoogeld op dit onderwerp maar ik kon er weinig over vinden
ook op dit forum niet, ik zit met het volgende probleem.
Nou heb ik voor een maand terug een leren diesel armband besteld op ebay,
nou kon dit achteraf natuurlijk ook nooit echt zijn, maar ik had al vaker wat besteld zonder veel problemen.
maar deze keer kreeg ik een brief uit België binnen van de Belgische associatie anti namaak, met hierin een vage tekst wat in het kort neerkomt op:
-De douane heeft mijn armband in beslag genomen en gaat deze vernietigen.
-hiervoor kan ik volgens artikel 2.20, 1 van het Benelux verdrag inzake de intellectuele eigendom strafrechtelijk voor worden beteugeld (veroordeeld?)
- maar ze bieden graag een eenvoudige afhandeling aan, dit houd in dat ik de bijgevoegde afstandsverklaring volledig invul onderteken en terug stuur, en €30,- overmaak ter compensatie.
-als ik dit doe stellen ze de douane hiervan op de hoogte en word het dossier gesloten, doe ik dit niet kan de betrokken rechthouder mij een geldbedrag eisen voor de geleden schade.
is het nou verstandig om gewoon de €30 over te maken?
en het papier ingevuld terug te sturen? |
|
|
|
 |
Alziend Oog
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 116
|
Geplaatst: di 19 feb 2013 11:26 Onderwerp: |
|
|
U bent woonachtig in België of in Nederland? _________________ Iuvat inconcessa voluptas |
|
|
|
 |
kieppie
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 21 feb 2013 17:09 Onderwerp: |
|
|
Hallo alziend oog
Ik ben woonachtig in Nederland