Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
Robinnoval
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): NTI
|
Geplaatst: wo 05 dec 2012 17:21 Onderwerp: overeenkomst na Faillissement |
|
|
Ik schets 2 situaties ik zou graag van jullie horen of er verschil zit tussen de situaties. Ik denk namelijk van niet.. 23 FW.?
Stel A is een reclamebedrijf.
A heeft een contract met B dat A voor B een reclamecampagne opstart.
A heeft een contract met C dat in een pand van C de reclame van B komt te hangen.
Stel nu dat A failliet gaat. Mag C dan de reclame van A (voor B) direct verwijderen?
De curator heeft alle HUURcontracten per direct beeindigd.
------------------------------------------------------------------------------------
Situatie 2
Stel A is een reclamebedrijf.
A heeft een contract met C dat in een pand van C de reclame van A komt te hangen.
Stel nu dat A failliet gaat. Mag C dan de reclame van A direct verwijderen?
De curator heeft alle HUURcontracten per direct beeindigd.
------------------------------------------------------------------------------------
Ik vraag me af of de situatie anders is omdat er in geval 1 reclame van ander bedrijf hangt welke mogelijk nog voordeel heeft van de reclame.
Er is in beide gevallen voor 1 jaar vooruit betaald.
Het is dus een overkomst tussen A en C waar B baat bij heeft. A gaat Failliet. Wat gebeurd er met de ovk ? Er is al betaald voor standplaats van 1 jaar. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|