|
Auteur |
Bericht |
haagse-ooievaar
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 03 nov 2012 1:34 Onderwerp: aanvraag vog verklaring |
|
|
hoi,
ik heb een vraag ik ga als voetbaltrainer aan de slag maar nu moet ik een vog verklaring van goed gedrag aanvragen
en nu worden de volgende punten aangehaald voor de screening
bevoegdheid hebben tot het raadplegen en/of bewerken van systemen
met gevoelige/vertrouwelijke informatie omgaan
kennis dragen van veiligheidssystemen controlemechanismen en verificatieprocessen
belast zijn met de zorg van minderjarigen
belast zijn met de zorg voor (hulpbehoevende) personen zoals ouderen en gehandicapten
nu is mijn vraag ik sta waarschijnlijk geregistreerd voor internetoplichting via marktplaats omdat 2 mensen hun producten betaald hebben maar nooit ontvangen hebben (ik heb het wel opgestuurd hoor maar geen bewijs ervan was met de gewone post) dus die hebben aangifte gedaan ik heb nog niets van de politie gehoord maar krijg ik nu de vog nog wel???????
ik ben benieuwd naar jullie antwoorden alvast bedankt |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: za 03 nov 2012 2:02 Onderwerp: Re: aanvraag vog verklaring |
|
|
haagse-ooievaar schreef: | nu is mijn vraag ik sta waarschijnlijk geregistreerd voor internetoplichting via marktplaats omdat 2 mensen hun producten betaald hebben maar nooit ontvangen hebben (ik heb het wel opgestuurd hoor maar geen bewijs ervan was met de gewone post) dus die hebben aangifte gedaan ik heb nog niets van de politie gehoord maar krijg ik nu de vog nog wel??????? |
Als je niets van de politie hebt gehoord, zal je ook geen aantekening hebben gekregen in je justitiële documentatie.
De politie heeft de aangifte waarschijnlijk geseponeerd omdat dit een civiele zaak is. Voor oplichting is meer nodig dan het niet nakomen van een overeenkomst. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
dr.dunno
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 774
|
Geplaatst: ma 05 nov 2012 16:03 Onderwerp: |
|
|
Voor een vermelding van oplichting is neem ik aan ook een daadwerkelijke veroordeling nodig, ook in het kader van de VOG (voor zover aan de orde). _________________ Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane! |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 05 nov 2012 19:35 Onderwerp: |
|
|
dr.dunno schreef: | Voor een vermelding van oplichting is neem ik aan ook een daadwerkelijke veroordeling nodig, ook in het kader van de VOG (voor zover aan de orde). |
Ik denk dat iedere manier van afdoening (behalve sepot) volstaat voor een vermelding. Bijvoorbeeld een transactievoorstel dat is geaccepteerd. Maar daar is hier dus allemaal geen sprake van. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|