|
Auteur |
Bericht |
NvdW
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 13 aug 2012 19:16 Onderwerp: van tijdelijk contract naar contract onbepaalde tijd |
|
|
Ik ben werkzaam bij een gemeente. Hier ben ik in augustus 2007 begonnen via een uitzendbureau. Na een jaar kwam ik in dienst van de gemeente, hier heb ik 3x een jaarcontract gekregen en uiteindelijk werd ik na die 4 jaar weer gedetacheerd naar een payroll constructie, hier heb ik wel een contract voor onbepaalde tijd. Dit omdat mijn functie erg onzeker is i.v.m. subsidies van de overheid. Nu heb ik mij hier en daar laten vertellen: dat het contract bij het uitzendbureau ook gewoon als jaarcontract telt en ik dus eigenlijk al na mijn 2 jaarcontracten bij de gemeente een vaste aanstelling had moeten krijgen. In de CAO van de gemeente staat ook tijdelijke contracten maximaal 36 maanden. Of gold toen de jongeren regeling, dat je 4 jaar een contract voor bepaalde tijd kon krijgen en heb ik hierdoor pech gehad? Ik ben geboren op 6-7-84. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben, wie kan mij antwoord geven? |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: ma 13 aug 2012 19:51 Onderwerp: |
|
|
Aangenomen dat je een ambtelijke aanstelling hebt en geen arbeidsovereenkomst, heb je geen recht op een vaste aanstelling. Zie bijvoorbeeld Centrale Raad van Beroep 8 december 2011, LJN: BU9158. _________________ Mine! |
|
|
|
 |
|