|
Auteur |
Bericht |
AvanM
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 14 mei 2012 14:54 Onderwerp: Model (incasso) dagvaarding? |
|
|
Heeft iemand een model liggen voor een standaard incasso dagvaarding?
En ja, heb ruime ervaring in het opstellen van dagvaardingen (is een jaar terug, en kan het model niet meer vinden). Een model zal even een berg werk schelen, dus mocht iemand er eentje hebben, heel graag!
Een bekende heeft me namelijk gevraagd of ik een concept dagvaarding wil schrijven om mee te verzenden bij een aantal hardnekkige niet-betalers. Uiteraard zal, indien het daadwerkelijk op een dagvaarding gaat aankomen, deze eerst door de deurwaarder gecontroleerd gaan worden.
Kan wat mij betreft gewoon een standaard lindorff of ander incassobureau dagvaarding zijn.
Alvast bedankt! |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: ma 14 mei 2012 15:33 Onderwerp: Re: Model (incasso) dagvaarding? |
|
|
AvanM schreef: | En ja, heb ruime ervaring in het opstellen van dagvaardingen (is een jaar terug, en kan het model niet meer vinden). Een model zal even een berg werk schelen, dus mocht iemand er eentje hebben, heel graag! |
HUH?
Wat maakt deze dagvaarding dan zoveel anders? _________________ "Nusquam est, qui ubique est" |
|
|
|
 |
AvanM
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 14 mei 2012 15:38 Onderwerp: |
|
|
Niets, behalve dat ik bij mijn werkgever destijds vanuit een model kon werken, en ik dat model (en de werkgever) dus niet meer heb. Vandaar: heeft iemand een model liggen, dan kan ik vanuit daar weer "even" een dagvaarding in elkaar zetten. |
|
|
|
 |
Guthman
Leeftijd: 33 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvA
|
Geplaatst: ma 14 mei 2012 16:39 Onderwerp: |
|
|
In de Kluwer-bundel "Modellen voor de Rechtspraktijk" zijn een aantal modellen opgenomen. |
|
|
|
 |
blackdiamond
Studieomgeving (BA): OU
|
|
|
|
 |
|