Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
tentamens op i...
Volkshuisevest...
Best Name Badg...
incasso proced...
Uwv, zw en bet...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu za 23 aug 2025 21:26
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Telefoon bezorgd maar niet bij mij
Moderators: Nemine contradicente, StevenK, Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Glitfaxi

Leeftijd: 38
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman

BerichtGeplaatst: wo 02 nov 2011 11:54    Onderwerp: Telefoon bezorgd maar niet bij mij Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik hoop dat ik dit hier goed heb geplaatst.

Het is misschien een wazig verhaal, lees in ieder geval de laatste 3 alinea's, de eerste alinea's zijn vooral om aan te geven hoe knudde de medewerkers in de eerste instantie zijn omgegaan met mij als klant.

Ik hoop dat dit topic hier goed staat, ik zit met een probleem. In Maart 2011 heb ik een HTC Desire gekocht, natuurlijk was ik hier ontzettend blij mee en tevreden over het toestel. De problemen met mijn telefoon begonnen voor de zomer, de volume knoppen reageerde niet meer naar behoren en daarna kon ik mijn telefoon alleen nog met veel moeite vergrendelen en ontgrendelen (met de aan/uit knop die boven op de telefoon zit).

In September heb ik hier over contact op genomen met HTC via een live chat, deze meneer heeft mijn telefoon ingeboekt en de volgende dag kwam ik er achter dat hij waarschijnlijk twee orders door elkaar had gehaald want de probleem omschrijving klopte niet, mijn telefoon nummer niet en mijn naam ook niet. Dus woensdag daar meteen achter aan gegaan en een andere medewerker heeft dat rechtgebreid, oude order verwijderd, nieuwe er in gezet voor donderdag ochtend, geregeld, dacht ik.

Donderdag ochtend dus speciaal naar kantoor gegaan en mijn telefoon zou opgehaald worden tussen 9 en 13 uur. Om 10u had ik nog niets gezien dus ik heb via de live chat gevraagd of het echt klopte dat ze vandaag kwamen, mevrouw zei van wel en dat ik ze elk moment kon verwachten. Om 15u was er nog niemand, weer een livechat gestart, grote excuses deze fout is nog nooit eerder gemaakt (nee vast niet). Opnieuw in laten boeken, dit keer voor de volgende dag, vrijdag ochtend tussen 9 en 13. Weer speciaal daarvoor naar kantoor gegaan (mijn stage adres) waar ik in mijn mail een bevestiging van de inboeking had, welliswaar op vrijdag middag tussen 14 en 19. Jullie snappen misschien wel wat ik furieus was. Gebeld naar de HTC customerservice, en gezegd: verwijder al mijn orders en boekingen om het te laten repareren, ik leer er wel mee te leven. Dat zouden ze doen.

Vrijdag eind middag kreeg ik een belletje, van een koerier van PostNL. Hij zou mijn telefoon moeten ophalen maar kon het adres (kantoor) niet vinden, hij was die ochtend ook al op mijn huis adres geweest waar hij niet thuis had gekregen (ik zat namelijk op kantoor). De medewerkers van HTC hebben dus blijkbaar helemaal niet de orders verwijderd, en die arme koerier is twee keer aan verschillende adressen geweest voor mijn telefoon terwijl die orders allang verwijderd waren. Hoera.

Woensdag de week daarna werd ik gebeld, hele aardige meneer, bood zijn excuus aan voor de gang van zaken, als ik ze nog 1 kans wilde geven, zou hij zorgen dat het tip top in orde zou komen en nee, ik hoefde ook niet bang te zijn dat ik mijn telefoon nooit meer terug zag, deze fouten zijn nog nooit eerder gemaakt, al helemaal niet 1x bij dezelfde klant. Dus, die donderdag ochtend op mijn stagekantoor laten inboeken, meneer vraagt: "Wilt u de telefoon ook op dit adres laten bezorgen als het klaar is?" waar op ik ZEG "U mag dit als bezorgadres laten staan, MITS daarvoor ook een bezorgafspraak wordt gemaakt want dat is mijn STAGEkantoor adres, hier werk ik niet elke dag en er werken hier 1000 medewerkers. Dat was goed zei meneer.

Nu komt de grap. Ik krijg vrijdag, twee weken geleden een enquête over hoe ik de service van HTC heb ervaren en of mijn probleem nu verholpen is. Ik snapte er niks van, ik had immers nog geen telefoon terug? Na telefonisch contact had ik de informatie dat zij deze maandag of dinsdag gaan verzenden, nou prima! Snel geregeld, uiteindelijk maar 2 weken mijn telefoon kwijt gehad dan, prima toch? Helaas, de vrijdag de week daarna nog geen telefoon, gemaild, waarop ik antwoord kreeg dat hij woensdag al op *adres* was bezorgd. Ik was ECHT met stomheid geslagen, mijn stage adres, waar ik op dat moment niet was, iemand anders heeft kunnen tekenen voor ontvangst? Groot onderzoek gestart op kantoor, lastig, hier werken namelijk veel verschillende disciplines en minstens 1000 medewerkers. Inmiddels is dat nu 1,5 week geleden, bijna iedereen gevraagd, bij elk afdelingshoofd gevraagd en het probleem voorgelegd, de persoon in kwestie die getekend 'zou' hebben werkt niet eens op kantoor?

Ik ben natuurlijk furieus, eerst zo veel problemen met ophalen van mijn telefoon. Nu bezorgen ze zo maar een telefoon op een adres waarvan ik heb aangegeven dat dit niet mijn woonadres is en dat dit alleen kan als er een afspraak is gemaakt en dan ook nog iemand ANDERS laten tekenen voor MIJN telefoon? Hoe durven ze? Het gaat toch niet om een pakketje van de H&M met een stel sokken er in??????

Natuurlijk netjes mijn zorgen gemaild (enkele keren al), waarop ik vandaag te horen heb gekregen dat ze een onderzoek starten over de bezorging en of het echt zo is dat ik mijn telefoon niet ontvangen kan hebben. Nu vraag ik mij af, WAT zijn mijn rechten? Moet ik kunnen bewijzen dat ik nooit mijn telefoon in handen heb gehad? Hoe dan? Ik heb er niet zelf voor getekend? Of moet HTC kunnen bewijzen dat ik wel mijn telefoon heb ontvangen, hoe dan?

Laatste update: contact gehad met HTC, die vertellen mij dat zij de telefoon hebben afgeleverd op het adres dat op het boekingsformulier stond. Daarmee is de zaak afgehandeld en moet ik het verder zelf maar uit zoeken? Werkt zit zo? Mogen zij zo maar iemand anders laten tekenen voor mijn telefoon?

Voor de info: geen idee of dit belangrijk is. Ik heb geen rechtsbijstandsverzekering (ben nog een student, alleen WA+inboedel).
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Glitfaxi

BerichtGeplaatst: do 03 nov 2011 17:18    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Niemand voor mij de tip? Inmiddels heb ik van HTC een track en trace nummer gekregen waarmee mijn telefoon volgens hun verstuurd is. Daarmee was hun service geëindigd en willen zij niks meer voor mij doen.

Na wat onderzoek vanuit mijzelf ben ik er achter gekomen dat onder dit nummer het gaat om een HTC Desire HD en niet een gewone Desire. Deze is bezorgd in Kaatsheuvel.
Jet

Leeftijd: 62
Sterrenbeeld: Boogschutter

BerichtGeplaatst: do 03 nov 2011 23:54    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Als er getekend is voor ontvangst, dan is er toch een handtekening gezet? Die heeft HTC dan toch en naar aanleiding daarvan kan de ontvanger toch achterhaald worden?

Dus track en trace nummer komen niet overeen met jouw HTC?
Glitfaxi

BerichtGeplaatst: vr 04 nov 2011 9:19    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

De handtekening heb ik niet gekregen, wel een voornaam: die is echter niet bekend bij ons op het kantoor. Niemand heeft meneer de koerier dan ook gezien.

Wat nou als ze wel met een handtekening komen en dezeis niet bekend binnen t bedrijf?
Jet

Leeftijd: 62
Sterrenbeeld: Boogschutter

BerichtGeplaatst: vr 04 nov 2011 20:34    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Glitfaxi schreef:
De handtekening heb ik niet gekregen, wel een voornaam: die is echter niet bekend bij ons op het kantoor. Niemand heeft meneer de koerier dan ook gezien.

Wat nou als ze wel met een handtekening komen en dezeis niet bekend binnen t bedrijf?

Als jij een voornaam hebt gekregen en deze naam komt niet voor in het personeelsbestand op jullie kantoor en, naar het nu blijkt, het track en trace nummer komt uit in Kaatsheuvel... lijkt het mij dat HTC een serieus probleem heeft.

Maar dat moet jij dan wel aan kunnen tonen. Ik weet niet of Kaatsheuvel op jouw route ligt?

Met deze punten zou het zomaar kunnen zijn dat alleen al opnoemen dat je een rechtszaak overweegt, genoeg is om een nieuwe telefoon te ontvangen.
Glitfaxi

BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 9:33    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik woon in Haarlem, deze persoon staat inderdaad niet in ons bestand. Ik heb inmiddels een nieuw track en trace nummer gekregen dat wéér niet matcht met mijn postcode, dus ook een ander adres. Heb nu afgesproken dat ik binnen 4 werkdagen weer iets hoor...
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds