|
Auteur |
Bericht |
Bijdij
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 15 apr 2011 8:23 Onderwerp: garantie behoud bij overname bedrijf |
|
|
Hallo,
Vorig jaar is mijn schoonzus zo vriendelijk geweest een deuk in mijn auto te rijden. Hierdoor moest de hele zijkant over gespoten worden. Dit is dan ook allemaal gebeurd. Nu begint de blanke lak los te laten. Nu ben ik bij het bedrijf geweest die mijn auto gespoten heeft, maar deze is ondertussen overgenomen door een ander bedrijf.
Mijn vraag is heb ik nog recht op garantie of komt de garantie bepaling te vervallen bij een overname. Het is een normale overname en geen Faillissement.
Wie kan mij helpen.
Met vriendelijke groet
Marco |
|
|
|
 |
Ronald78
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 796
|
Geplaatst: vr 15 apr 2011 9:51 Onderwerp: |
|
|
Welke rechtsvorm heeft de onderneming (BV, VOF, eenmanszaak)?
Zijn de aandelen in een BV overgedragen, of is de onderneming zelf verkocht (activa/passiva transactie)? _________________ Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend. |
|
|
|
 |
Bijdij
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 15 apr 2011 10:32 Onderwerp: |
|
|
Ronald78 schreef: | Welke rechtsvorm heeft de onderneming (BV, VOF, eenmanszaak)?
Zijn de aandelen in een BV overgedragen, of is de onderneming zelf verkocht (activa/passiva transactie)? |
Wat voor een onderneming het is weet ik niet BV VOF weet ook niet hoe ik daar achter kan komen. Ik vermoed dat ze ook verder gaan onder de huidige naam.
Maar mbt jou vragen wat is het verschil, en/of wat maakt het uit.
Trouwens bedankt voor je reactie. |
|
|
|
 |
|