|
Auteur |
Bericht |
redguy
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 16 okt 2010 15:12 Onderwerp: internet reclame regels |
|
|
ik ben helemaal gek van computers en zit er ook dagelijks op
(een echte computernert)
verder ben ik ook bezig met internet ergenissen aan te pakken
(ook voor anderen)
en ik heb 2 hele grote internetergenissen
1. internet reclame
2. spam (daarvoor maak ik een nieuw forum bericht aan)
vroeger had ik veel last van popups tot dat 1 van de internet expore versies met een ingebouwde popup blocker kwam
maar tegenwoordig is het reclame op het internet weer de spuitgaten uit aan het lopen
bijvoorbeeld:
uitzending gemist (sbs6) reclame voor de uitzending en nu ook tussen de uitzending
youtube er is nu in 1 keer reclame en na de eerste 10 sec een balkje
en in het begin van de clip
en nu ook al funnygames eerst had ik alleen in het begin reclame en gisteren ik in het midden van het spel ook even 10 sec reclame
kortom op elke site komt weer meer en vaker reclame voor
dit loopt de spuitgaten weer uit
wat zijn de regels voor internet reclame
en wat kan ik er eventuweel tegen doen |
|
|
|
 |
WimWest
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 17 okt 2010 10:01 Onderwerp: |
|
|
De gratis internetsites ontwijken, want de commerciële onderbrekingen zijn het inkomen van deze sites. Niets mis mee en geen wettelijke regel die daar iets aan zal kunnen doen. |
|
|
|
 |
redguy
|
Geplaatst: zo 17 okt 2010 12:10 Onderwerp: |
|
|
WimWest schreef: | De gratis internetsites ontwijken, want de commerciële onderbrekingen zijn het inkomen van deze sites. Niets mis mee en geen wettelijke regel die daar iets aan zal kunnen doen. |
dat weet ik maar er moet tog een maximum aan zitten net zo als op tv |
|
|
|
 |
Arnoud Engelfriet
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1385
|
Geplaatst: zo 17 okt 2010 12:35 Onderwerp: |
|
|
Er zit geen maximum aan aantal, hoeveelheid of irritatiegraad van internetreclames. Gelukkig kun je dergelijke sites vermijden, of je installeert een programma als Adblock Plus om de reclames te weren waar je je bovenmatig aan ergert. _________________ ICT-jurist, blogger en octrooigemachtigde ~ Partner bij ICTRecht.nl ~ Beheerder www.iusmentis.com |
|
|
|
 |
WimWest
|
Geplaatst: zo 17 okt 2010 13:12 Onderwerp: |
|
|
Of alleen rijks- en gemeente-sites bezoeken, die hebben geen commercieel belang (m.u.v. SDU dan)
Als iedereen bereid is om € 0,001 of zelfs minder per kijkmoment van een Youtube filmpje te betalen, dan kunnen ze het wel regelen zonder reklame. |
|
|
|
 |
redguy
|
Geplaatst: zo 17 okt 2010 13:44 Onderwerp: |
|
|
Arnoud Engelfriet schreef: | Er zit geen maximum aan aantal, hoeveelheid of irritatiegraad van internetreclames. Gelukkig kun je dergelijke sites vermijden, of je installeert een programma als Adblock Plus om de reclames te weren waar je je bovenmatig aan ergert. |
dus namate alles duurder word krijgen wij dus nog meer reclame dan word het eens tijd dat de politiek zig er mee gaat bemoeien en een maximum gaat inzetten net zo als op tv |
|
|
|
 |
WimWest
|
Geplaatst: ma 18 okt 2010 7:08 Onderwerp: |
|
|
Gezien het internationale karakter van internet is het een utopie te denken dat de overheid zich zal gaan bemoeien met het internet op het gebied van reklames. En dat is maar goed ook, anders krijgen we hier ook Chinese toestanden. |
|
|
|
 |
|