|
Auteur |
Bericht |
de Webmeester Webmeester
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: di 03 mei 2005 18:50 Onderwerp: Gastcollege minister Zalm Van wo 11 mei 2005 15:30 tot en met wo 11 mei 2005 16:29 |
|
|
Op woensdag 11 mei 2005 verzorgt Minister van Financiën Gerrit Zalm een gastcollege voor de bachelor-I studenten Bestuurskunde. Andere studenten en overige belangstellenden zijn ook van harte welkom. Het college zal gaan over de Europese Grondwet in financieel-economisch perspectief. Er zal voldoende ruimte zijn voor het stellen van vragen.
Lokatie: Woudestein, Erasmus Expo- en Congrescentrum, Oxford zaal, Erasmus Universiteit Rotterdam
Tijd en datum: 15.30-16.30 uur, woensdag 11 mei 2005 |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 03 mei 2005 21:34 Onderwerp: |
|
|
Je bent verdikke nog eerder dan SIN Online!  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Kafka
Leeftijd: 60 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: di 03 mei 2005 21:46 Onderwerp: |
|
|
Ik heb al eerder gemerkt dat de Webmeester(s) erg snel aan hun/zijn informatie komt.
Toen prof. A. Koekkoek overleden was hoorde ik dit ook eerst van de webmeester voor het 4 of 5 uur daarna op de UvT site stond. _________________ Ich hab das forensische Sujet in meine surreale Welt transportiert und jeder, der behauptet, ich habe die zeitgenössische Justiz kritisiert oder wäre gar ihr Gegner, der hat meine Romane nie gelesen oder zumindest nicht verstanden... |
|
|
|
 |
ergo sum Redacteur
Leeftijd: 120
Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 11 mei 2005 14:38 Onderwerp: |
|
|
Over een uurtje is het al bezig! Ben benieuwd. Jammer dat ik er niet bij kan zijn.  _________________ Vivere est cogitare.
 |
|
|
|
 |
|