|
Auteur |
Bericht |
Rechtenmiepje
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG
|
Geplaatst: di 16 feb 2010 12:03 Onderwerp: Kun je een auto lease contract nog ongedaan maken? |
|
|
Hoi allemaal,
Ik heb een vraag: iemand die ik ken en een stamrecht bv heeft, heeft gisteren een auto lease contract afgesloten voor 6 jaar. Jammer genoeg kan hij de gevolgen niet over zien. Is hier nog onderuit te komen?
En stel dat de familie een spoedaanvraag curatele stelling eruit gooit, is er dan nog onderuit te komen? ( jullie snappen wel dat er veeeeeeel meer aan de hand is)
Wie o wie heeft er raad? |
|
|
|
 |
pacta sunt servanda
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 805
|
Geplaatst: di 16 feb 2010 14:21 Onderwerp: |
|
|
Ik ben geen leasecontract expert, maar ik kan mij indenken dat er misschien in de voorwaarden wat over te vinden is? Misschien een bedenktijd van een week of iets in die strekking?
Onder curatele stellen nadat dit is gebeurd lijkt mij geen optie. Iemand kan, voor zover ik weet, niet met terugwerkende kracht handelingsonbekwaam worden.
Hebben jullie al contact opgenomen met de leasemaatschappij en de situatie voorgelegd en daarbij aangegeven dat de gevolgen voor degene die het contract afsloot zeer ernstig zullen zijn? Misschien zijn ze nog best couland (misschien). _________________ ~Tempora mutantur, et nos mutamur in illis~ |
|
|
|
 |
|