|
Auteur |
Bericht |
BiancaJ
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 37
|
Geplaatst: do 17 dec 2009 20:34 Onderwerp: UL Burgerlijk Procesrecht-arresten! |
|
|
Vraagje: Zou iemand voor mij kunnen nakijken of dit alle arresten zijn voor bpr of dat er nog meer arresten zijn en zo ja, welke?
Ben hoogstwaarschijnlijk de reader in Leiden vergeten en daar kom ik deze week dus niet meer.. en zoals vele waarschijnlijk kan ik ivm andere tentamens nu pas beginnen met leren dus wist het niet eerder!
Week 1:
Wenckebach/NOB
Capuano/Italië
X/MR. Aerts q.q
Van Schijndel en van Veen/PvF
Airey/Ierland
Week 2:
Pots/van den Hoek
De nieuwe Woning/Staat
Dipasa Europe/Huyton
Janssen/Hobbelen
Week 3:
Gouda/Lutz
Kastelijn/Gemeente Achtkarspelen
M'Barek/Van der Vloodt
Ciba Geigy/Voorbraak
Week 4:
Gouda/Lutz
Ponteecen/Stratex
Staat/Princeville
Nannini/SFT
Week 5:
Tripels/Masson
Ritzen en Vandeberg/Hoekstra
Bijl/van balen
Ajax/Reule
Van der Berg/van der Walle
Van Berkel/Tribosa
Bij voorbaat dank! |
|
|
|
 |
Patricia20
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 554
|
Geplaatst: do 17 dec 2009 22:13 Onderwerp: |
|
|
Ik hebt zojuist even via het werkboek gecontroleerd. Dit zijn inderdaad alle arresten. Succes maandag! _________________ Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog. |
|
|
|
 |
BiancaJ
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 37
|
Geplaatst: vr 18 dec 2009 21:01 Onderwerp: |
|
|
[quote="Patricia20"]Ik hebt zojuist even via het werkboek gecontroleerd. Dit zijn inderdaad alle arresten. Succes maandag![/quote]
Fijn, hartstikke bedankt! En jij ook succes! |
|
|
|
 |
|