|
Auteur |
Bericht |
tagere
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 49
|
Geplaatst: za 25 apr 2009 9:50 Onderwerp: tabak verkoop |
|
|
beste gebruikers. gister een discussie gehad. ik vroeg mij af waar iets staat over de accijnzen op een pak sigaretten en de verkoop prijzen..ik neem niet aan dat dit formee is vastgesteld..zal wel een soort van amvb zijn die zegt dat er zoveel % accijns op zit en je een pakje niet onder een bepaalde prijs mag verkopen..maar weet iemand waar dat staat?
alvast dank voor het antwoord. |
|
|
|
 |
arizona
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 721
|
|
|
|
 |
Chantalle
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 552
|
Geplaatst: za 25 apr 2009 10:41 Onderwerp: |
|
|
In Nederland staat de prijs van een pakje sigaretten altijd op het pakje zelf. Los van de accijns, mag je naar mijn weten sigaretten niet goedkoper dan deze prijs verkopen, maar ook niet duurder. Dus als je tabak wilt verkopen, is het aan te raden gewoon de prijs te nemen die op het pakje staat. |
|
|
|
 |
tagere
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 49
|
Geplaatst: za 25 apr 2009 18:09 Onderwerp: .. |
|
|
tnx @ 1e reactie
@ 2de reactie..ja en ik vraag mij dus af wat de grondslag daarvan is |
|
|
|
 |
|