|
Auteur |
Bericht |
mackie
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: do 26 mrt 2009 15:44 Onderwerp: huurcontract aangetekende brief |
|
|
Hallo, ik heb een nieuwe kamer gevonden en wil dus mijn oude kamer opzeggen. Ik hoorde dat ik een aangetekende brief naar mijn huurbaas moet sturen waarin ik de huur wil opzeggen. Kan iemand mij vertellen wat ik zoal in die brief moet zetten? Ik heb dit namelijk nog niet eerder gedaan. Alvast bedankt!
gr. mackie |
|
|
|
 |
Prætorianus
Leeftijd: 88 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 27 mrt 2009 4:16 Onderwerp: |
|
|
Dat je de huur opzegt en wanneer je vertrekt (met inachtname van de opzegtermijn van je huurcontract); je rekeningnummer voor het terugstorten van de borg (vergeet daarbij niet een termijn te noemen). Wellicht je nieuwe postadres als dat al vaststaat. |
|
|
|
 |
mackie
|
Geplaatst: za 28 mrt 2009 15:44 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor uw reactie. Ik heb alleen met haar besloten dat ik de resterende dagen van de maand van haar vergoed krijg wanneer ik eerder dan een maand vertrek. Moet ik dan alsnog in de brief schrijven dat ik 1 maand opzegtermijn heb of kan ik gelijk de (vroegere) datum wanneer ik van plan ben te vertrekken, noteren? Wat bedoelt u met de termijn van de borg? Alvast bedankt!
mvg,
mackie |
|
|
|
 |
Prætorianus
Leeftijd: 88 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 28 mrt 2009 16:39 Onderwerp: |
|
|
Het lijkt mij verstandig de gemaakte afspraken te herhalen in de opzegbrief. Wat de opzegtermijn voorheen was is niet zo belangrijk meer aangezien daar nu een nieuwe afspraak c.q. compensatie tegenover staat.
Met de termijn van de borg doel ik op de (redelijke) termijn die de verhuurder heeft om de borg over te maken. |
|
|
|
 |
mackie
|
Geplaatst: wo 01 apr 2009 0:06 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor uw reactie!!
gr. mackie |