|
Auteur |
Bericht |
claudia2
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 30 okt 2008 13:51 Onderwerp: niet tijding opzeggen abonnement |
|
|
Hoi,
Ik had voor mijn dochter vorig jaar op tijdschrift een abonnement genomen. In augustus dit jaar belde ik af ze wou het blad niet meer.Dat was prima werd er gezegd en zou in de pc worden gezet. Tot mijn stomme verbazing ontving ik en rekening voor 2008/2009. Dus ik weer bellen ..toen werdt er gezegd dat ik in augustus al te laat was en dat ze dat waren vergeten te vermelden en ook waren ze vergeten een bevestigsmail te sturen[ dat was mij ook ontgaan]. Dus volgens deze firma zat ik er nog fijn een jaar aanvast. Is dit terecht of niet?
claudia |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: do 30 okt 2008 23:45 Onderwerp: |
|
|
Het is vrij gebruikelijk dat zo'n abonnement steeds met een heel jaar wordt verlengd. Dan staat dat in de algemene voorwaarden.
Dat men telefonisch akkoord lijkt te zijn gegaan met voortijdige beëindiging en daar nu van op terugkomt is natuurlijk wel slordig. Of je aan dat gesprek rechten kunt ontlenen is moeilijk te zeggen. In ieder geval zul je moeten kunnen bewijzen wat er telefonisch is afgesproken. Kun je dat niet, dan houdt het op. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|