|
Auteur |
Bericht |
edo
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 4
|
Geplaatst: vr 12 sep 2008 15:48 Onderwerp: Wie helpt mij aan een onderwerp voor mijn master scriptie. |
|
|
voor mijn master (Nederlands recht) scriptie zoek ik al geruime tijd een leuk onderwerp.
Helaas heb ik nog geen leuk onderwerp kunnen bedenken ook niet na een paar dagen tijdschriften doorgebladerd te hebben in de juridische bibliotheek.
Wie o wie weet er nog een leuk onderwerp, liefst privaatrechtelijk en geen arbeidsrecht. alle ideeën zijn welkom.
Bij voorbaat dank |
|
|
|
 |
sabri
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: vr 12 sep 2008 16:05 Onderwerp: |
|
|
Niet privaatrechtelijk maar wellicht wel interessant: de nieuwe wet OM-afdoening? |
|
|
|
 |
equity
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM Studieomgeving (MA): UM Berichten: 14
|
Geplaatst: zo 14 sep 2008 19:46 Onderwerp: |
|
|
Een kijkje in het nieuwe rechtspersonenrecht? vergelijking met oude situatie? verbeteringen/nadelen? etc.
rechtsvergelijking doet het ook altijd goed. Mijn scriptie ging over de vergelijking tussen de Engelse trust en de Nederlandse private last (lastgeving). Beetje goederenrechtelijk..
Gewoon even brainsormen, dan vind je best wel iets.. |
|
|
|
 |
RonnyJ
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 338
|
Geplaatst: zo 14 sep 2008 20:44 Onderwerp: |
|
|
Woekerpolissen --> informatieplicht _________________ Peruse or perish! |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: zo 14 sep 2008 21:36 Onderwerp: |
|
|
non-conformiteit van gebruikte goederen of bij transacties tussen particulieren. |
|
|
|
 |
|