|
Auteur |
Bericht |
aroud
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: ma 23 jun 2008 16:23 Onderwerp: unibet weddenschap |
|
|
Okee, ik ben benieuwd hoeveel kans van slagen volgende heeft, en hoe letterlijk alles genomen wordt:
Afgelopen zaterdag "nederland-rusland". Hier heb ik geld op ingezet. Nou was mijn weddenschap de volgende:
"Nederland - Rusland
Side weddenschappen
Rode kaart uitgedeeld - Uitploeg (1=ja, 2=nee)
Je weddenschap: Enkelvoudig, 1
€ 10,00 7,00 "
Bij een rode kaart zou ik dus €70 winnen. Nou is er in principe een rode kaart uitgedeeld, maar deze is achteraf weer ingetrokken. In de weddenschap op zich staat niets over dat de rode kaart moet tellen, maar wel dat ie uitgedeeld moet zijn.
Ik weet dat het een beetje mierengeneuk is, maar heb ik kans als ik hier tegen in beroep ga? |
|
|
|
 |
berth
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 23 jun 2008 18:38 Onderwerp: |
|
|
Als ik de uitleg van unibet lees spreekt het denk ik voor zich:
Vaak kan Unibet het resultaat binnen een aantal minuten verwerken. Maar als er veel sportevenementen tegelijkertijd aflopen, dan kan het wat langer duren. Bij sommige speciale evenementen kan het moeilijk zijn om meteen het officiële resultaat te krijgen, en dan is het mogelijk dat we er wat langer over doen om de score te verwerken, want we wachten in dat geval altijd de officiële uitslag af. Wij doen natuurlijk altijd ons best elk evenement zo snel mogelijk te verwerken.
Bron: https://nl.unibet.net/infocenter/index.do?topic=betting&subtopic=betting.bettingTerms#faq
Onder de titel: "Resultaten verwerken?" |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: ma 23 jun 2008 19:37 Onderwerp: |
|
|
Voor de duidelijkheid: in dat geval krijg je dus niets! _________________ Mine! |
|
|
|
 |
aroud
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: ma 08 sep 2008 21:40 Onderwerp: |
|
|
Okee, hier dan een nieuw gevalletje.
Weet niet of er enkele liefhebbers zijn van formule 1 maar daar gaat volgende kwestie over.
Geld ingezet dat Hamilton niet zou winnen. Nou heeft deze wel gewonnen, maar vervolgens heeft hij achteraf een tijdsstraf gehad, en nou heeft deze dus officieel niet meer gewonnen.
Nou kreeg ik van unibet het mailtje terug dat zij uitgaan van de eerste uitslag.
Ik vind het verder niet heel boeiend ofzo, gaat niet om grote bedragen, maar vind het wel vreemd omdat bij de officiele uitslag Hamilton op de 3e plaats staat. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 08 sep 2008 22:20 Onderwerp: |
|
|
Quote: | 5.1.14 "De Uitslag" is de officiële uitslag zoals het eerst bekend gemaakt wordt door de gezaghebbende organisatie van de wedstrijd of het evenement, als de normale speeltijduitslag, ondanks dat de wedstrijd, of evenement is ingekort, latere veranderingen van de officiële uitslag en/of fouten aangebracht worden. Bij een 1X2 weddenschap wordt er enkel rekening gehouden met de uitslag na de reglementaire speeltijd (geen verlengingen), tenzij anders vermeld bij de weddenschap in kwestie. |
Het gaat dus om de eerst bekend gemaakte officiële uitslag. Ik weet hoe het gisteren precies is verlopen, maar als de eerst bekend gemaakte officiële uitslag Hamilton inderdaad op 1 had, dan houdt Unibet zich netjes aan de regels. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|