delphi
Leeftijd: 54 Geslacht: Sterrenbeeld:
Berichten: 3
|
Geplaatst: wo 07 mei 2008 15:37 Onderwerp: Schadeclaim voor software |
|
|
Hallo,
Ik heb een vraag/probleem, hopelijk kan iemand mij helpen hiermee.
Ik heb een software ontwikkeld en verkocht aan een bedrijf,
de afspraak was dat die software zal kinderziektes bevatten en dat ik zal die z.s.m oplossen.
Er waren inderedaad kleinere probleemen, maar elke keer kon ik of nieks updaten omdat hun pc niet aan stond of dit of dat, kortom heeft 2 maanden geduurd.
In die tijd weigerd het klant om te betalen, elke keer probeer ik tenminste de kosten van hardware te vraagen maar hij weigerd ook die te betalen.
Intoessen heb ik alle probleemen opgelost maar hij wil niet meer verder gaan dus ik dacht dan neem ik die spulen maar teroeg anders heb ik die ook niet.
Nu heb ik een kredietnota gestuurd waarin haal ik de software en hardware koosten maar daar blijf nog support koosten voor die 2 maanden.
Van mij kant is alles netjes afgehandeld, aanpassingen waren snel gedaan etc.
In die laatste brief meld ik dat als hij binnen 1 week niet betaald dan zal ik andere software(die hij wel betaald heeft) uitzetten.
Nu laat hij mij weeten dat hij bezig is met zijn advocat ??
Wat kan hij doen?
Waar ben ik fout en/of in welke form kan hij mij iets doen, heeft iemand enige idee??
Alfast bedankt
Jos |
|