|
Auteur |
Bericht |
lucyinnood
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 25 feb 2008 13:30 Onderwerp: beslag of niet? |
|
|
ik heb van de week een aankondiging van openbare verkoop in de flat gevonden en wel op mijn adres, op naam van mijn ex vriend die al enige tijd niet meer hier woont.
is er iemand die weet wat ik hiermee aan moet, er is hier namelijk niets meer van hem, ga ik mijn spulletjes kwijtraken? |
|
|
|
 |
Michèle Moderator
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: ma 25 feb 2008 17:24 Onderwerp: |
|
|
Heb je al gebeld en de situatie uitgelegd?
Staat je ex nog ingeschreven op jouw adres? In principe komen ze voor zijn spullen, en jij hoeft daar niet in te voorzien. Oftewel je zit veilig.
Maar als hij daar volgens de GBA nog woont wordt het lastiger. _________________ www.breiwinkeltje.nl
 |
|
|
|
 |
Martijn
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: di 26 feb 2008 8:24 Onderwerp: |
|
|
Het meest zinvolle over het algemeen is contact opnemen met de deurwaarder die de zaak in behandeling heeft. Aangeven dat de betreffende persoon er niet meer woont en de spullen waar men beslag op heeft gelegd niet van hem zijn.
Mocht hij toch nog ingeschreven staan in de Gemeentelijke Basis Administratie (GBA) laat dit adres bij de gemeente dan "in onderzoek" zetten. (Dat geeft aan dat de persoon waarschijnlijk niet meer daar woont en de gemeente gaat kijken of ze zijn daadwerkelijke woonadres kunnen achterhalen). Dat zorgt ervoor dat je in de toekomst hopelijk wat minder last hebt van deurwaarders die beslag leggen. |
|
|
|
 |
|