verwonden dmv Hakbijl?!
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Strafrecht

#16:  Auteur: Michèle BerichtGeplaatst: do 15 apr 2004 23:46
    —
Ik weet niet hoor, maar als ik een inbreker in de slaapkamer van mijn kinderen aan zou treffen, zou ik hem te lijf gaan met alles wat maar voor het grijpen ligt!

#17:  Auteur: Kafka BerichtGeplaatst: do 15 apr 2004 23:53
    —
Tja, ik zou hem te lijf gaan met alles wat ik van hem kon vastgrijpen.
Ik denk dat ik 'm gewoon in een nekklem zou leggen of zo en dan iemand de politie laten bellen of zo.
En anders gewoon een keer goed laten schrikken dat hij van angst zelf uit het raam sprint, opgeruimd staat netjes Very Happy

#18:  Auteur: Flash BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2004 8:42
    —
Het is denk ik redelijk moeilijk om van tevoren te bedenken 'wat je zou doen als'. Er spelen op dat moment namelijk factoren mee die je van tevoren niet kunt incalculeren. Angst en zenuwen bijvoorbeeld, sommige mensen kunnen op zo'n moment niet meer doen anderen zijn de ruste zelfe. Dus ik denk niet dat je zoiets, tenzij je het al eerder hebt meegemaakt, al kunt beoordelen....

#19:  Auteur: ergo sum BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2004 14:21
    —
mtewes schreef:
Ik weet niet hoor, maar als ik een inbreker in de slaapkamer van mijn kinderen aan zou treffen, zou ik hem te lijf gaan met alles wat maar voor het grijpen ligt!


Alsof daar een hakbijl ligt.........
(Ik begrijp je denkwijze wel hoor.)

#20:  Auteur: Eva BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2004 16:06
    —
Zou best kunnen!! Die ene jongen heeft zn vader toch ook vermoord met een of ander zwaard dat aan de muur hing!! Wie heeft er nou een zwaard aan de muur hangen, sommige mensen hebben misschien een hakbijl op het nachtkastje liggen!! Laughing

#21:  Auteur: Flash BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2004 18:08
    —
Wij hebben inderdaad ook een zwaard aan de muur hangen....maar of het scherp is, is een tweede ding! Very Happy

#22:  Auteur: Denise BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2004 19:15
    —
Ik wou net zeggen, een zwaard aan de muur is toch nog niet zo gek!! Maar een hakbijl op je nachtkastje kan ook, als je toevallig heel hevig aan het klussen bent Laughing . Mijn pap heeft trouwens een honkbalknuppel bij zn bed, dus tja...

Liefs,
Denise

#23:  Auteur: Eva BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2004 23:01
    —
Ik wist niet dat er zoveel mensen een zwaard aan de muur hadden hangen, sorry!! haha Smile

#24:  Auteur: Flash BerichtGeplaatst: za 17 apr 2004 0:52
    —
Hij hangt er bij ons ook voor de sier hoor! Mijn moeder is geloof ik in de pruimentijd ooit eens in een klooster geweest en daar heeft ze dat ding gehad. Als kind vond ik dat natuurlijk super imposant zo'n zwaard! (wilde ook Highlander worden Razz ) Inmiddels is het iets wat er gewoon hangt....

Toen er bij ons ingebroken was heb ik ook niet het zwaard, maar gewoon het broodmes uit de la vandaan gepakt Very Happy



Rechtenforum.nl -> Strafrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Pagina 2 van 2

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl