hallo
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Internationaal privaatrecht

#1: hallo Auteur: mati007 BerichtGeplaatst: za 31 jan 2009 12:54
    —
halllo

Laatst aangepast door mati007 op di 10 feb 2009 0:11, in totaal 1 keer bewerkt

#2: Re: Boete uit Duitsland Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: za 31 jan 2009 14:24
    —
Haal je naam weg, want dit hoeft een potentiële werkgever niet te lezen als hij je naam in Google intikt.

Ik neem aan dat je de boete niet kreeg voor het gebruiken van wiet in Nederland, maar voor het rijden onder invloed van verdovende middelen in Duitsland?

#3: Re: Boete uit Duitsland Auteur: mati007 BerichtGeplaatst: do 05 feb 2009 1:00
    —
Bedankt! nee want rijden onder invloed vann verdovende middelen wordt daar ter plekke je rijbewijs ingevorderd! is mij ook medeegedeeld. Ik Spreek goed genoeg Duits. mja bedankt voor not giving awnser...

#4:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: do 05 feb 2009 2:12
    —
Graag gedaan en complimenten voor je toelichting. Je bent kennelijk op eigen initiatief het politiebureau binnengelopen om je pis in te leveren. Hoe dan ook, je wietgebruik staat in Google al op #3. Goodbye

#5:  Auteur: jvdl BerichtGeplaatst: zo 08 feb 2009 0:08
    —
bona fides schreef:
Graag gedaan en complimenten voor je toelichting. Je bent kennelijk op eigen initiatief het politiebureau binnengelopen om je pis in te leveren. Hoe dan ook, je wietgebruik staat in Google al op #3. Goodbye


Thans nr. 1!!



Rechtenforum.nl -> Internationaal privaatrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl