-test
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Stage / Praktijk ervaringen

#1: -test Auteur: cerenovic BerichtGeplaatst: ma 31 jul 2006 14:19
    —
-bericht test

Laatst aangepast door cerenovic op wo 31 okt 2007 12:45, in totaal 1 keer bewerkt

#2:  Auteur: de Webmeester BerichtGeplaatst: ma 31 jul 2006 14:24
    —
Een berichtje over dit onderwerp is voldoende. Cross-posten (dus je bericht plaatsen in meerdere forums) is ongewenst.

#3: verkoop collegedictaten Auteur: Martine BerichtGeplaatst: ma 31 jul 2006 14:54
    —
Iedereen z'n ding hoor, maar ik vind het maar een vreemde praktijk om collegedictaten niet gewoon zelf te schrijven maar ze te kopen van iemand die ervoor betaald krijgt. Eh?

#4: Re: verkoop collegedictaten Auteur: Volento Deo BerichtGeplaatst: ma 31 jul 2006 16:24
    —
Martine schreef:
Iedereen z'n ding hoor, maar ik vind het maar een vreemde praktijk om collegedictaten niet gewoon zelf te schrijven maar ze te kopen van iemand die ervoor betaald krijgt. Eh?

En komt ook nog vaak voor dat het fouten bevat Confused .
Maaaaar....het is wel fijn om ze als geheugensteuntje te hebben, omdat het wel een verkort overzicht geeft van de gehele leerstof.

#5: Collegedictaten kopen Auteur: Martine BerichtGeplaatst: ma 31 jul 2006 22:37
    —
Ja, daar heb je gelijk in. Ik vind het alleen zo'n hap-slik-weg mentaliteit. Maar dan zal ik wel weer ouderwets zijn... Laughing

#6:  Auteur: abraxes BerichtGeplaatst: ma 31 jul 2006 22:53
    —
Hoeveel verdient het?

#7:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: ma 31 jul 2006 23:05
    —
Het schrijven van zo'n verslag lijkt me wel een activiteit waarmee je je eigen kansen op een hoog cijfer vergroot. En 't is wel een nuttige bijbaan.
Je kunt dit soort werk trouwens ook via studentsonly.nl doen. Daar gaat het om uittreksels van boeken.

#8:  Auteur: Duch BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006 12:49
    —
Wow! Blijkbaar denkt er iemand dat ik een bril nodig heb. Shocked Zouden die dictaten ook in 20-puntsletter verschijnen? Think

#9:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006 13:43
    —
Nee. Wel 1,5 regelafstand.

Rechtenforum.nl -> Stage / Praktijk ervaringen

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl