scriptie strafrecht pluk ze wetgeving
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Scriptieforum

#1: scriptie strafrecht pluk ze wetgeving Auteur: karlijn4life BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2006 13:35
    —
hallo,
ik ben een oude stijl student strafrecht en ik wil mijn scriptie over ontneming doen. dwz de plukze wetgeving en dus de ontneming van het wederrechtelijk verkregen voordeel. Momenteel ben ik nog bezig met informatie vergaren. Maar ik kan maar geen goede probleemstelling verzinnen. Question Kan iemand mij daarmee helpen? Very Happy

#2:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2006 15:29
    —
Wil je het echt heel juridisch maken, die scriptie?
Anders is het misschien wel aardig om eens te kijken welke ontwikkeling er in de tijd in zit (hoe vaak werd/wordt het toegepast, in wat voor zaken, zijn er alternatieven te bedenken, heeft het zich inhoudelijk ontwikkeld, is er een standaardmethodiek, dat soort dingen)

#3:  Auteur: MterHeide BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2006 23:57
    —
Er is recentelijk een nieuw onderzoek gepubliceerd over knelpunten in de internationale samenwerking in ontnemingszaken. Deze is te openen via www.iva.nl en www.wodc.nl. Misschien kan je daar nog aanknopingspunten voor een probleemstelling in vinden.

#4:  Auteur: de Webmeester BerichtGeplaatst: ma 05 jun 2006 0:16
    —
MterHeide schreef:
Er is recentelijk een nieuw onderzoek gepubliceerd...

Linkje

#5: Wederrechtelijk verkregen voordeel Auteur: Molenaar BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2006 4:33
    —
'Complicaties bij de vaststelling van wederrechtelijk verkregen voordeel'

Rechtenforum.nl -> Scriptieforum

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl