Extra kans Staatsrecht2
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Arbeidsrecht & Sociale zekerheidsrecht

#1: Extra kans Staatsrecht2 Auteur: alexxie86 BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2013 16:17
    —
Ik heb as. dinsdag een mondeling voor Staatsrecht2. Dit vak is mijn laatste bachelorvak en daarom heb ik een extra kans gekregen. Ben ontzettend zenuwachtig, heb geen idee wat ik kan verwachten. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Shocked

#2: Re: Extra kans Staatsrecht2 Auteur: loulou BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2013 21:21
    —
Ik heb ooit in een vergelijkbare situatie gezeten met een vak wat ik echt haatte Evil or Very Mad Ik was zo zenuwachtig dat er gewoon geen normale zinnen uitkwamen. Ik heb het dan ook niet gehaald. Uiteindelijk wel natuurlijk.
Mijn advies is: realiseer je dat het heus wel goed komt, en probeer je gewoon te ontspannen. Ik denk dat de Boom Basics bundel je een goed helder overzicht van de grote lijnen kan bieden en daarmee een zekerder gevoel kan geven over dat je de materie beheerst. Embarassed
Heel veel succes!!!!

#3:  Auteur: alexxie86 BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2013 23:31
    —
Dankje. Ik hoop echt dat het goed komt, heb dit tentamen al 4 keer gemaakt Embarassed

#4:  Auteur: DENNIS79 BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2013 11:06
    —
Niet om lullig te doen, maar als je over staatsrecht post in de categorie arbeidsrecht en sociale zekerheid, zou je daar kunnen beginnen met zoeken naar een oplossing voor je probleem...

#5:  Auteur: alexxie86 BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2013 11:46
    —
Bedankt voor je opmerking. Ik ben nog niet zo handig met rechtenforum, daarom heb ik mijn bericht in een verkeerde categorie geplaatst.

#6:  Auteur: DENNIS79 BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2013 12:15
    —
Geen probleem... Welkom en succes op dit forum!

Rechtenforum.nl -> Arbeidsrecht & Sociale zekerheidsrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl