Gas, water, licht niet in het huurcontract
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Civiel recht

#1: Gas, water, licht niet in het huurcontract Auteur: koenvanp BerichtGeplaatst: ma 12 nov 2012 21:10
    —
Beste,
Mijn zoon gaat studeren en heeft een kamer gevonden in amsterdam. Nu staat er in zijn huurcontract niets vermeld over wie het gas, water en licht gaat betalen. Als dit niet vermeld staat, mag ik er dan van uit gaan dat de huisbaas dit betaald?

Gr. Koen

#2:  Auteur: Laurens02 BerichtGeplaatst: ma 12 nov 2012 22:23
    —
Als het er niet in staat, kun je het beste ervan uitgaan dat het niet bij de prijs is inbegrepen. Staat ook in de advertentie nergens iets als "all-in" of "inclusief"? Is er geen kopje "servicekosten" opgenomen in de overeenkomst?

#3:  Auteur: dr.dunno BerichtGeplaatst: ma 12 nov 2012 23:29
    —
Niet inbegrepen, tenzij. Ik zou het gewoon navragen. In de meeste huizen wordt de totale rekening overigens gewoon gedeeld door het aantal kamers.

#4: Re: Gas, water, licht niet in het huurcontract Auteur: Regin BerichtGeplaatst: di 13 nov 2012 15:41
    —
koenvanp schreef:
Beste,
Mijn zoon gaat studeren en heeft een kamer gevonden in amsterdam. Nu staat er in zijn huurcontract niets vermeld over wie het gas, water en licht gaat betalen. Als dit niet vermeld staat, mag ik er dan van uit gaan dat de huisbaas dit betaald?

Gr. Koen

Nee. U moet ervan uitgaan dat uw zoon zelf het gas, water en licht moet betalen.

#5:  Auteur: zzzdavid BerichtGeplaatst: vr 16 nov 2012 15:54
    —
Je kunt de vraag het beste bij de verhuurder neerleggen? Bespaart achteraf een hoop gezeur.

Rechtenforum.nl -> Civiel recht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl