klacht over Onlineveilingmeester.nl ik had bij Onlineveilingmeester 2 kavels met een stellingen van 8 meter lang en 2 meter hoog gekocht van de zelfde leverancier.op de dag van afhaal werd mij mede gedeeld dat een andere opkoper 1 van mijn van te voren verplicht betaalde kavel had meegenomen en dat ik maar aangifte moest doen van diefstal, de medewerker op dag van afhaal en Onlineveilingmeester weten wie mijn kavel heeft maar de persoon is het niet van plan om het te retouneren gaf Onlineveilingmeester aan. ik had hun een voorstel gedaan dat ik dezelfde stelling kon krijgen voor een meer prijs van 185,00 euro dat zij deze maar moesten betalen omdat zij mijn kavel niet hadden geleverd,deze voorstel sloegen zij af na de 5de mail bericht.elke keer als ik mail t.a.t de directie of de eigenaar de heer Damminga krijg ik een bericht retour zie voorwaarden,het bericht word aldoor verzonden door de telefoniste of administratie.nu willen ze mij tegemoet komen met 50,00euro omdat ik heb aangegeven dat ik ook ondernemer ben en dat alle tijd dat zij mij aan het lijntje houden ook in rekening ga brengen, ik ben het zat dat ik al 3 maanden aan het lijntje word gehouden.dit is de tweede keer dat mijn aangekochte goederen niet meer aanwezig waren,bij de eerste veiling in de hallen in groningen had ik een kavel aangekocht met 80 artikelen toen ik ze ging halen waren deze ook verdwenen,toen werd ik ook verzocht de voorwaarden te lezen.ik heb hun toen op hun eigen voorwaarden gewezen dat wanneer de kavel niet kompleet is dat ik niks in te brengen heb ,maar ja wanneer hij niet aanwezig is !!!!! TOEN MOCHT IK EVEN LANGS KOMEN EVEN KIJKEN WAT IK NODIG HAD. ze gaven aan dat ze de beveileging gingen aanscherpen. wij zijn toch nog een 30 minuten bezig geweest met demonteren van het aangekochte kavel die nog wel aanwezig was. hoezo aangescherpen??????? wie weet wat ik hier aan kan doen rechtsbijstand? graag zie ik het herman
|