Documentatie Veroordeling.
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Strafrecht

#1: Documentatie Veroordeling. Auteur: ReVision BerichtGeplaatst: do 13 jan 2011 16:03
    —
Beste mensen,
Zojuist geregistreerd op dit forum ik hoop dat ik dit op de juiste plek vraag.

Ik ben bezig met een aanvraag voor een Visum naar Australië.
Nu heb ik een strafblad en moet ik voor de Visum aanvraag documentatie opsturen over de veroordeling.

Nu wordt mij gevraagd om de volgende documenten
- De politieverklaring die ik destijds heb afgegeven.
- Uitspraak van de rechter en het vonnis.

Vervolgens moet ik deze documenten laten vertalen naar het Engels door een officiële/beëdigde vertaler en vervolgens opsturen.
Nu ben ik al een paar dagen aan het zoeken maar ik kan deze documenten niet meer terugvinden, kan ik deze nogmaals ergens opvragen? En waar kan ik deze documenten laten vertalen?

edit: nog wat extra informatie, het ging destijds om een TOM-zitting waarbij ik akkoord ben gegaan met een taakstraf.

#2:  Auteur: BG BerichtGeplaatst: do 13 jan 2011 16:31
    —
Tolken: TVcN
Verklaring politie: op grond van Wpg verzoek doen bij politiebureau om inzage in je dossier te krijgen

#3:  Auteur: ReVision BerichtGeplaatst: do 13 jan 2011 16:59
    —
BG schreef:
Tolken: TVcN
Verklaring politie: op grond van Wpg verzoek doen bij politiebureau om inzage in je dossier te krijgen

Bedankt voor de informatie, betreft inzage dossier bij politiebureau. Moet dit op het zelfde politiebureau waar ik destijds mijn verklaring heb afgelegd of kan dit ook hier in mijn eigen woonplaats bij het bureau? Zitten daar verder ook de papieren van de TOM zitting bij betreft uitspraak en vonnis of moet ik deze ergens anders aanvragen?

#4:  Auteur: BG BerichtGeplaatst: do 13 jan 2011 17:03
    —
Dossier opvragen kan bij het hoofdkantoor van de politieregio waar je destijds onder viel.

Vonnis opvragen kan bij griffier van de rechtbank.

Rechtenforum.nl -> Strafrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl