hallo allemaal.
even een kort vraagje,
ik heb voor mijn tuin een schuttingpaneel en poort besteld twv 100 euro
dit moest bij het bedrijf besteld worden bij hun leverancier.
helaas door omstandigheden wil ik de order cancellen.
ik bel op om de order te cancellen en aangeef dat ook ik dit vervelend vind want zelf zit ik ook zo niet in elkaar.. (van alles bestellen en niet betalen), maar zoals ik zei door omstandigheden.
nu is het zo dat het bedrijf aangeeft de order niet te willen cancellen omdat het speciaal voor mij besteld is, waarop ik zeg dat het vervelend is maar dat ze vast wel wat kunnen regelen want ik heb er geen belang bij, ik geef ook nog aan dat ik niets heb aanbetaald.
ze zegt "meneer als we dat bij iedereen doen branden we onze vingers," waarop ik antwoord ja ik snap je punt maar een uitzondering op de regel zou misschien wel gepast zijn zo nu en dan.
nou eind van het verhaal want blijft ja nee spelletje, hun houden het vast voor mij, ik hoef het nog steeds niet te hebben.... en hun zullen mij een factuur sturen.
wat kan ik hier nu aan doen?
|