Onlangs ben ik overgestapt van Tele2 compleet (internet en bellen) naar Online. De internetverbinding van Online werkt goed. Echter de telefonie dienst werkt niet. Omdat ik nu niet kan bellen gebruik ik mijn mobiel. Ik heb Online 3 keer moeten vragen of ik bij hun daarvoor een vergoeding kan krijgen. Na de derde keer dat ik dat vroeg kreeg ik dan eindelijk een antwoord hierop:
* 15.9 Online is niet aansprakelijk voor vermogensschade en/of indirecte
schade, waaronder begrepen schade wegens verlies van gebruikstijd,
kosten voor het gebruik van andere telefoniediensten, gederfde winst en
gemiste besparingen.
Op het antwoord dat ik tot op het moment ik niet kan bellen geen geld wil betalen in verband met het niet kunnen bellen moet ik aangeven welke tijdsperiode dat gaat. Dit moet van Online omdat ze dan anders dagelijks aan het crediteren zijn. Het lijkt er op dat Online Breedband BV het de klant extra moeilijk wil maken zodat ze toch geld genereren en vervolgens niet de producten te leveren.
Nu even terug naar de algemene voorwaarden: Volgens mij is dit in strijdt met de wet, kan iemand aangeven welke wetsartikel ik kan gebruiken bij Online Breedband BV?
|