Beste forumgebruikers,
Ik heb wat problemen met het stagebedrijf waar ik afgelopen half jaar mijn afstudeerstage heb gelopen. De loonbetaling (vooraf contractueel afgesproken) blijft uit. Nu ben ik benieuwd naar de rechten en mogelijkheden die ik heb om aan mijn geld te komen.
Het verhaal is als volgt; mijn stage heb ik gelopen bij organisatie X (zal geen namen noemen). Organisatie X wordt geleidt door één persoon B. Deze is een samenwerking aangegaan met persoon V. Persoon V is tevens mijn stagebegeleider geweest. Met hem heb ik voorafgaand aan de stageperiode een contract afgesloten waarin stond dat ik €300,- per maand zou ontvangen. Echter nu is er een conflict ontstaan tussen persoon V en B en is de samenwerking van de baan. Persoon V (mijn stagebegeleider) kan niet bij de gelden om mij te betalen. Tevens weet ik uit ervaring dat hij alles bij elkaar liegt, en vertrouw hem dan ook niet dat hij zich hiervoor inzet.
Waarschijnlijk komt er een zaak tussen beiden, aangezien zij beide geld willen ontvangen voor het mislukken van de samenwerking.
Nu is mijn vraag: Wie zou mij moeten betalen? Welke stappen kan ik ondernemen? Gratis of betaald? Andere bruikbare informatie is ook welkom!
Mocht je het verhaal nog niet helemaal snappen (vind het lastig uit te leggen op papier), dan zal ik het proberen te verduidelijken!
Alvast bedankt!!
M.vr.gr
|