Beste mensen van dit forum.
Ik zal eerst in het kort mijn verhaal doen.
Ik ben helaas in december 2007 opgelicht. voor 500 euro.
Ik had een iphone gekocht van een S. de N. uit Den-Haag. Deze persoon had ik eerst via internet nagetrokken maar kon niks van oplichting vinden waarna ik 500,- over maakte aan deze persoon. uiteraard heeft ze deze iphone nooit geleverd. toen ben ik verder gaan zoeken en kwam er achter dat ze in vlissingen woont. Ook is het me gelukt om binnnen haar emailaccount te komen, en heb hier ondekt dat deze enkel gebruikt is om optelichten. ook waren er meerdere mensen die de damen heeft opgelicht. ik heb netjes aangifte gedaan en toen werd het stil.
in mei 2008 werd ik opgebeld door de politie. mijn aangifte was door gegeven aan politie vlissingen ( waar de oplichtster woont )
toen werd het weer stil.
december 2008. ik heb een brief aan de officicier van justitie vlissingen gescheven met de vraag hoe het er mee stond. van deze vriendelijke man veel brieven gekregen hoe hij mijn zaak onderzocht.
met uiteindelijke als laatste brief. de aangifte uit Den-Haag is nooit aangekomen in vlissingen. Hij vond de ernst van de zaak toch hoog dat hij mij een civiele proces aanraden. Dit ben ik dus nu ook van plan.
Maar HOE?! en kan dit als ik enkel de damen haar naam/stad/rekeningnummer heb!?
Kunnen jullie me de juiste weg wijzen? of desnoods helpen?
Geanonimiseerd
|