Oefententamen OU Inleidingsstaatsrecht
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Staatsrecht

#1: Oefententamen OU Inleidingsstaatsrecht Auteur: GuidoJansen BerichtGeplaatst: vr 03 okt 2008 12:37
    —
Allen,

Ik ben thans bezig op de Open Universiteit met het bestuderen van het vak Inleiding staatsrecht. Ik vind wederom de oefenstof weer wat beperkt. Kan iemand mij helpen met wat oefententamens voor dit vak?

alvast hartelijk dank.
vr.gr. Guido Jansen

#2: Re: Oefententamen OU Inleidingsstaatsrecht Auteur: peterboting BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 22:57
    —
[quote="GuidoJansen"]Allen,

Ik ben thans bezig op de Open Universiteit met het bestuderen van het vak Inleiding staatsrecht. Ik vind wederom de oefenstof weer wat beperkt. Kan iemand mij helpen met wat oefententamens voor dit vak?
alvast hartelijk dank.
vr.gr. Guido Jansen[/quote]

Beste Guido,
Kan je nu niet helpen ben zelf ook op zoek naar oude tentamens
OU Inleiding Staatsrecht. Doe nu ook een oproep mocht ik wat
ontvangen dan bericht ik je.

Wie kan mij helpen en zo ook Guido.

hd en mvgr Peter Boting

Laatst aangepast door peterboting op vr 24 okt 2008 9:12, in totaal 3 keer bewerkt

#3:  Auteur: sander_fl BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 19:16
    —
Heren,

Kijk eens op onderstaand adres. Misschien dat jullie vanuit hier wat kunnen vinden! Ik volg momenteel op de HAN de opleiding HBO-Rechten en ik zit in het tweede jaar. Nu ook staatsrecht, maar dan het hoofdvak;) Best interessant, wel veel feitjes en veel stof!

Succes ermee!

http://www.ru.nl/aspx/get.aspx?xdl=/views/run/xdl/page&SitIdt=185&VarIdt=154&ItmIdt=20225#Propedeuse

Rechtenforum.nl -> Staatsrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl