appeldagvaarding tot hoger beroep Adres fout!!!!
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Rechtshulp

#1: appeldagvaarding tot hoger beroep Adres fout!!!! Auteur: frankboelens BerichtGeplaatst: za 27 sep 2008 15:39
    —
via mijn advocaat kreeg ik een brief waaruit bleek dat de tegenpartij het niet eens was met de uitspraak van de rechter , en dus heeft deze hoger beroep aangetekend.

Echter nu staat in de brief van de gerechtsdeurwaarder het verkeerd adres erin . Ik woon namelijk al een half jaar niet meer op dit adres. Wat moet ik hiermee doen ?

Wat houd zo een hoger beroep eigenlijk in , vervalt nu de uitspraak, en het beslag wat er gelegd is bijvoorbeeld. Hoe lang duurt zo een hoger beroep ? ( na 3,5 jaar procederen vondt ik het onderhand wel welletjes )

Tijdens de rechtzaak is dhr op het laatst helemaal niet meer gekomen , geef geen reactie op aangetekende stukken, verweerd zich niet etc.

Nu 2,5 maand later heeft dhr hoger beroep aan getekend wat ik raar vindt , want hij had zich toch kunnen verweren eerder ??? wat denkt zo een hoger beroep hiervan ?

#2:  Auteur: StevenK BerichtGeplaatst: za 27 sep 2008 18:59
    —
U kreeg het bericht via uw advocaat, omdat de appeldagvaarding aan uw advocaat is betekend, neem ik aan?

In dat geval doet het er niet toe dat het adres niet klopt.

Rechtenforum.nl -> Rechtshulp

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl