CAO schoendetailhandel?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Arbeidsrecht & Sociale zekerheidsrecht

#1: CAO schoendetailhandel? Auteur: Mevr.C BerichtGeplaatst: di 29 apr 2008 0:54
    —
Ik kan het CAO van de schoenendetailhandel nergens vinden. Weet iemand waar ik deze kan downloaden? Als deze überhaupt bestaat. Ik heb me suf gezocht.

Alvast bedankt!

Mvg,

Mevr. C

#2:  Auteur: davle BerichtGeplaatst: di 29 apr 2008 12:58
    —
Beste Mw C.

De laatste CAO schoendetailhandel liep tot 2003. Als u toen al bij uw huidige werkgever werkte heeft deze CAO voor u nawerking. Inmiddels is er een nieuwe cao schoendetailhandel deze is alleen afgesloten met werkgevers die vallen onder de VGS deze geldt dus niet voor werkgevers die aangesloten zijn bij de mitex.. . Maar daarover zijn nog wat problemen met de werkgevers zie hier:

http://www.fnvbondgenoten.nl/branches_bedrijven/branches/handel/handel_algemeen/kort_geding_tegen_werkgevers_sch/

#3:  Auteur: Mevr.C BerichtGeplaatst: do 01 mei 2008 21:25
    —
Bedankt voor je reactie.

Dus als ik het goed begrijp is er wel een nieuwe CAO afgesloten, maar nog niet in werking, omdat werkgevers weigeren deze na te komen?

#4:  Auteur: davle BerichtGeplaatst: wo 07 mei 2008 16:12
    —
Klopt. er is een akkoord met de VGS, alleen volgende schoenwinkels vallen hier onder: Euroshoe (Bristol, Primo, Van Woensel, Shoes in the Box); Hoogenbosch Retail Holding (Dolcis, Hush Puppies, Invito, Manfield, Pro Sport); Massa Schoen (Shoetime); Nimco; Scapino; Schoenenreus; Termeer Schoenen (Sacha Shoes); Van Haren Schoenen.

maar werkgevers willen deze dus niet uitvoeren..

Rechtenforum.nl -> Arbeidsrecht & Sociale zekerheidsrecht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl