Wie kan mij helpen met het opstellen van een exploot?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Civiel recht

#1: Wie kan mij helpen met het opstellen van een exploot? Auteur: leiden.nl BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2008 13:28
    —
De iPod Nano van onze zoon is na 10 maanden kapot gegaan. Opgestuurd naar Apple ter reparatie. Apple weigert echter tot vervanging/ reparatie over te gaan omdat naar hun zegge de iPod beschadigd is door invloeden van buitenaf. Wij hebben hen gewezen op de omgekeerde bewijslast, maar daar reageren ze ook niet op. Nu denken wij dat het grootste probleem is dat deze iPod niet in Nederland gekocht is, hij valt echter wel onder de Europeesche Garantie Voorwaarden.
Wij willen hen nu dagvaarden, maar voor deurwaarders is het bedrag te laag, aanschafwaarde € 225,00, en wij moeten nu zelf eventueel een exploot aanleveren om bij de dagvaarding te voegen. Wij zijn helaas niet juridisch onderlegd en hebben ook geen rechtsbijstandverzekering. Het is echter onze eer te na om Apple hier zo makkelijk mee weg te laten komen.
WIE O WIE KAN ONS HELPEN???

#2:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2008 13:46
    —
Als je wilt heb ik wel een voorbeeld/model van een dagvaarding voor je.
PB me dan je mailadres even.

Je weet dat je naast de kosten van de deurwaarder griffierecht (in jouw geval € 90,-) verschuldigd bent, alsmede dat je de kans loopt in de proceskosten te worden veroordeeld als je niet in het gelijk zou worden gesteld?

Ik noem het maar even. Wink

Rechtenforum.nl -> Civiel recht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl