Deurwaarder legt loonbeslag ahv van verkeerde titel, en nu?
#1: Deurwaarder legt loonbeslag ahv van verkeerde titel, en nu? Auteur: Ekster
Geplaatst: wo 12 dec 2007 1:00
Deurwaarder legt loonbeslag ahv van verkeerde titel, en nu?
Op de datum van executoriaal beslag (loonbeslag bij werkgever) werd gerekend met een verkeerde titel een bedrag van 4000, met voldaan na titel 3500.
Na contact met de deurwaarder werd mondeling bevestigd dat inderdaad een verkeerde titel (beschikking) is gebruikt. Het te vorderen bedrag zou uitkomen op 3000 en voldaan na titel was al 3500. Dit houdt dus in dat er te veel betaald is en er niets te vorderen viel. De deurwaarder stelt nu echter dat de exploitkosten etc nog steeds voor mijn rekening komen. Indien ik dit direct betaal, zal het loonbeslag worden opgeheven.
Ik ben van mening dat ik niet dien op te draaien voor de kosten en dat de deurwaarder dit dient te verhalen bij de opdrachtgever, en dit heb ik ook geschreven aan de deurwaarder.
Welke acties kan ik verder nog ondernemen richting deurwaarder en/of opdrachtgever?
Kan iemand mij nog goede uitspraken/kreten geven om verhaal te halen bij de deurwaarder (zodat ik niet afgescheept wordt...)
Alle hulp is welkom!
|
#2: Auteur: Yetl
Geplaatst: vr 21 dec 2007 10:15
Wil je iets meer vertellen over die verkeerde 'titel'. Is dat een andere schuld die je nog moet betalen?
|
|